کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

لبخند تمسخر آمیز بر درد اقتصادی مردم می زنند

سید جعفر علم الهدی گفت: وزیر با تعجب پرسید فقط 2000 تومان؟! اینکه حداقل است 10000 تومان بگیرید؛ مدیران با حقوق چند ده میلیونی از تعطیلی کارخانجات و اخراج کارگران و معیشت اقتصادی مردم خبر ندارند لذا با لبخند تمسخر آمیز به درد مردم اقتصادی فقط گوش می‎دهند.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

سید جعفر علم الهدی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مشکل جامعه ما این است که مسوولین رده های میانی و حتی گاهی بالایی کشورمان  خودشان از مزایای برخی گردش های مالی سود می‎برند و چون خودشان حقوق های نجومی با رقم های بزرگ و سنگین خود را  ریز و کوچک و حقوق ریز مردم را درشت می‎بینند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران مطالبات مردمی را بی ارزش و کوچک جلوه می‎دهند افزود: متاسفانه برخی مدیران هرآنچه که بر مردم اعم از هزینه و سایر مسائل اقتصادی تحمیل می‎شود را نادیده گرفته ناچیز و سهل در نظر می گیرند برخی مدیران درد اقتصادی مردم را نچشیده اند تا واکنش مثبت نشان دهند.

علم الهدی بیان داشت: مثالی را در مورد شهر مشهد اعلام می‎دارم؛ طرح دریافت عوارض محدوده ترافیک در ورودوی های شهری مشهد مقدس زمانی بنا  بود و از این طریق مدتی بنا گذاشتند هر فردی 2000 تومان پرداخت کند به محدوده ترافیکی وارد شود،  امام جمعه مشهد و نماینده معظم رهبری در برابر چنین حرکتی  مخالفت شدید کردند.

وی گفت: انتقاد آقای علم الهدی بر مسوولین وقت این بود چرا پولداران بتوانند از امکانات مرکزی شهری استفاده کنند و افرادی که پول ندارند بیرون طرح بایستند این حکومت پول و سرمایه و تقسیم کردن امکانات برای پولدارها است لذا پاسخگو نبودند.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان داشت: اینکه برخی مدیران در جهت ارائه تجهیزات به پولدارها هستند و پولدارها راحت  تردد  و از فضا استفاده کنند ولی افراد دیگر از دود استفاده کنند در جریان این بحث پس از مدتی وزیر کشور وقت به مشهدآمدند، مسوولان از طراحی و اجرا گفتند که و لی امام جمعه مشهد مخالفت کرده و مانع از اجرای این طرح شده است وزیر از قیمت طرح پرسید جواب دادند 2000 تومان و وزیر با تعجب پرسید فقط 2000 تومان؟! اینکه حداقل است 10000 تومان بگیرید.

وی در خاتمه افزود: مدیران با حقوق چند ده میلیونی از تعطیلی کارخانجات و اخراج کارگران و معیشت اقتصادی مردم خبر ندارند لذا با لبخند تمسخر آمیز به درد مردم فقط گوش می‎دهند.

ارسال نظرات