مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارس:

مسؤولان در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده‌اند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: مسؤولان در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۶۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده صبح امروز در همایش مسؤولین نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت سپاه بوشهر، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی منشور شرعی و قانونی از جانب ولایت فقیه بوده و ما باید این منشور را با دقت و سریع انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری در این منشور باید تلاش و کار بیشتری کرد، گفت: سپاه و بسیج در اجرای منشور اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه  مسؤولان در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده‌اند، افزود: همه باید در تحقق اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی احساس مسؤولیت کنند، زیرا هنوز مشکلاتی از بعد اقتصادی در جامعه وجود دارد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه به کار کم نگاه نکنیم، یادآور شد: رمز و راز موفقیت کار، با اخلاص و تقواست و اگر این کار صورت گیرد خداوند به آن کار حرکت و شتاب می‌دهد.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه برای صیانت از انقلاب، نظام، سپاه و جامعه باید کار و تلاش ما در عرصه‌های مختلف بیشتر شود، تصریح کرد: حداقل رعایت این کار در خانواده خودمان می‌تواند بر توفیقات نظام و خواسته‌های مقام معظم رهبری کمک شایانی نماید.

وی بیان داشت: اگر روحیه انقلابی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، بسیج و جامعه نباشد ما منفعل خواهیم شد و دشمنان بر افکار ما مسلط خواهند شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه دشمن برای منفعل کردن و به انحراف کشیدن ما به مراتب کار و تلاش بیشتری می‌کند، تصریح کرد: انگیزه آنها این است که حوزه‌های علمیه کار به سیاست و اجتماع نداشته باشند بلکه تنها به مسائل اخلاقی بپردازند.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه دشمن در این راه بعضاً به نتایجی هم رسیده است، گفت: ما باید در این راهی که دشمن مصر است احساس تکلیف کرده و در بحث نفوذ راهکاری اساسی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای نفوذ جاسوس نمی‌فرستد بلکه روی افکار جوانان ما کار می‌کند، افزود: تمام تلاش دشمنان تسلط بر افکار جوانان و جامعه ماست.

ارسال نظرات