همایش پیاده روی کارکنان و بسیجیان مهران به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و میلاد حضرت ابالفضل عباس (ع) و میلاد امام زین العابدین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۷۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: همایش پیاده رویی سپاه ناحیه با مشارکت 100 نفری پاسداران و بسیجیان انجام شد که در اين برنامه فرهنگي ورزشي مسير پنج كيلومتري ميدان امام (ره) اين شهر را تا يادمان نقطه ايثارقلاويزان را پياده پيمودند.

وي اظهار كرد: ورزش همگانی از مهم ترین توصیه های مقام معظم رهبری در سال های اخیر بوده و ایشان در دیدارهایی که با جامعه ورزشکارن داشته اند همواره بر اهمیت عمومی کردن ورزش و توسعه ورزش همگانی بسیار تاکید داشتند، و وظیفه ما پیروی و تابعیت از فرمایشات معظم له است.

فرمانده سپاه ناحيه مهران عنوان کرد: ورزش باید به عنوان یک واکسن در مقابل با بسیاری از بیماری های اجتماعی برای سلامت روح و جسم و شادابی انسان ها میان اقشار مختلف فرهنگ سازی و همگانی شود.

بسيجيان در اين برنامه فرهنگي ورزشي با حضور بر سر مزار شهيد گمنام ضمن قرائت فاتحه ، با آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب ميثاقي دوباره بستند.

ارسال نظرات