خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

فریب‌خوردگان دنیا به دنبال تطهیر چهره استکبار و آمریکا هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توطئه تطهیر چهره زشت استکبار و آمریکا گفت: آنهایی که سعادت را در پیوستن به آمریکا می‌دانند، دنیا فریبشان داده و نوکر آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۴۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد امروز در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: ماه شعبان ماه خودسازی و استفاده از فرصت‌ها برای بیداری و زدودن غفلت است.

وی با اشاره به فرازهایی از صلوات شعبانیه آن را نقشه راه حرکت بندگان حقیقی خدا دانست و افزود: غفلت و طغیان در برابر فرمان الهی و عدم اطاعت از حجت خدا عامل و مایه شقاوت و گمراهی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اطاعت از ولی‌فقیه زمان، ملاک ترسیم شده اهل بیت(ع) در دوران غیبت است و کسانی که از ولی فقیه دفاع نمی‌کنند هرگز از امام زمان نیز دفاع نخواهند کرد و ادعای انتظار توسط آنها دروغ است.

وی با اشاره به حیله جدایی دین از سیاست بین نخبگان مذهبی و سیاسی جامعه تاکید کرد: کسانی که در سیاست دخالت نمی‌کنند و خود را مقدس می‌دانند و عده‌ای از مردم نیز آنها را مقدس می‌دانند نامقدس هستند و ملاک تقدس افراد و بزرگان، در خط ولایت بودن آنها است.

وی با بیان اینکه سابقه انقلابی‌گری برای ارزش و عظمت اشخاص کافی نیست، افزود: سابقه انقلابی زمانی ارزش دارد که شخص در خط ولایت باشد.

رضوی‌راد محوریت عالم و قوام آن را به واسطه حجت خدا و نجات هر انسان را به واسطه اطاعت از حجت خدا دانسته و گفت: کسانی که امام حسین(ع) را تنها گذاشتند و به حج و عبادت خود پرداختند در ضلالت و تاریکی بودند و از اصحاب جهنم شدند.

وی با اشاره به توطئه تطهیر چهره زشت استکبار و آمریکا تاکید کرد: آنهایی که می‌گویند سعادت ما در پیوستن به آمریکا است، دنیا فریبشان داده و کسی که می‌گوید آمریکا کدخدا است یعنی نوکر آمریکا هستند، اما پاسداران نوکر امام زمان هستند.

* سپاه بازوی قدرتمند نظام و مرزبان انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان نیز در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه، انتخاب روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را شاخص محوری جایگاه سپاه پاسداران و جهت‌دهنده حرکت این نهاد به سمت اهداف نظام جمهوری اسلامی خواند و آن را نشانگر پیوند فکری و عملی این نهاد با راه مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی با اشاره به مأموریت‌های مهم سپاه در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را محور اصلی حرکت این نهاد دانست و گفت: سپاه پاسداران در نظر مقام معظم رهبری عنصر تفکیک ناپذیر انقلاب و قشر برگزیده و بازوی قدرتمند نظام و مرزبان انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات