فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا:

پاسداران حامیان ولایت فقیه /مردمی بودن سپاه هویت اصلی آن را تشکیل می‌دهد

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا با بیان اینکه پاسداران حامیان ولایت فقیه هستند، گفت: مردمی بودن سپاه هویت اصلی آن را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۱۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

آرزو محمدی با تبریک ولادت امام حسین(علیه‌السلام) و روز پاسدار به خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا افزود: بدون شک پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی بار سنگینی است که پاسداران باغیرت و شجاع انقلاب تاکنون بخوبی بار این مسئولیت خطیر را بر دوش کشیده و تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی گفت:پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سيد الشهدا(علیه‌السلام)، در راه صیانت از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي جمهوري اسلامي ایران از هيچ كوششي فروگذار نمی‌کنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدني نيست.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا تصریح کرد:  همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند "اگر فداکارى امام حسین(علیه‌اللسام) بزرگ پاسدار جهان اسلام و شهادت اصحاب فداکار او نبود، اسلام در خفقان بنی‌امیه وارونه می‌شد و زحمات پیامبر(صلی‌الله علیه‌وآله) به هدر می‌رفت"، امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از سیرۀ عملى امام حسین(علیه السلام) در عرصه‌های مختلف از ارزش‌های اسلام و دستاوردها انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه مردمی بودن سپاه هویت اصلی آن را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امام حسین(علیه‌السلام) است و در این راه ثابت قدم می‌باشد.

وی با بیان اینکه پاسداران حامیان ولایت فقیه هستند، اظهار کرد: پاسداران همواره عامل حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن و همواره مطیع اوامر مولا و مقتدای خویش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستند
ارسال نظرات