معاون سیاسی سپاه امام صادق استان بوشهر مطرح کرد:

مؤلفه‌های انسان آگاه و بصیر

معاون سیاسی سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: زمان‌شناسی، جریان شناسی، جبهه شناسی و دشمن‌شناسی ۴ مؤلفه یک انسان آگاه و بصیر است.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹



محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در گفتگو با خبرگزاری بسیج بوشهر؛ با اشاره به لزوم بصیرت بخشی در جامعه، گفت: بصیرت بخشی و آگاهی بخشی با توجه به محور تبیین‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری، باعث پرورش نیروهایی زمان‌شناس، جریان شناس، جبهه شناس و دشمن‌شناس می‌شود و البته مؤلفه یک انسان آگاه و بصیر همین چهاراصل است.

وی افزود: این ۴ شاخصه را می‌توان در وجود شهید مطهری، به‌وضوح مشاهده کرد و به همین دلیل تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین طراحان انقلاب اسلامی، یکی از منابع مهم و تأثیرگذار بصیرت بخشی در جامعه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: همچنین تبیین گفتمان حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، بررسی جریان‌های نفوذ در نهضت‌های اسلامی و آزادی‌بخش طی قرن‌های اخیر، بررسی شیوه‌های جنگ نرم دشمن در تغییر رفتار مسئولین نظام اسلامی و همین‌طور تغییر هویت نظام اسلامی و دستاوردهای دشمن از این طریق، در افزایش بصیرت اقشار مختلف مردم، غیرقابل‌انکار است.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری، به‌عنوان شخصیتی دارای مجموعه‌ای از خصلت‌های نیکو، می‌تواند الگویی نمونه و درخشان برای جامعه امروز ما باشد، زیرا علاوه بر اینکه ازلحاظ علمی، علامه بوده، در تهذیب نفس، جهاد و مبارزه نیز، مراتب بسیار بالایی داشته است که ما می‌توانیم از آن درس بگیریم.

ارسال نظرات