کهگیلویه وبویراحمد آلپ ایران است

مسئول امور استان های مراکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه، عرصه اطلاع رسانی وجه مشترک روابط عمومی ها و خبرنگاران است، گفت: کهگیلویه وبویراحمد آلپ ایران است، از عرصه اطلاع رسانی در این خصوص خوب بهره بگیرید.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۸۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

حمیدرضا شمس در همایش روابط عمومی های استان کهگیلویه وبویراحمد، افزود: رقیب پر و پا قرص 30 استان و بخصوص همسایه 5 استان قدر هستید، پس می گویم  که بسیار لازم است، عرصه اطلاع رسانی را تقویت کنید.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها، خبرنگاران با بیان همه  داشته هایی که هست و ارزشمندند و مواهب خدادادی خوبی را که هم در استان دارید، سرمایه گذاری را نهادینه، سرمایه گذاران را جذب و با اطلاع رسانی و تبلیغات اسباب پذیرش سرمایه گذاری در کهگیلویه وبویراحمد، بشوید.

شمس باز هم تاکید کرد: روابط عمومی ها و خبرنگاران بیشتر از همیشه اطلاع رسانی کنید، تا جایگاه کهگیلویه وبویراحمد در برخی از صحنه های هدفمند و جهت دارد، تقویت شود و در رسیدن به این جایگاه و وجه واقعی تزلزل نکند.

شمس تاکید کرد: در عرصه اطلاع رسانی و رقابت در گفتمان ها و عمل آنگونه تلاش و سعی شود تا کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ مقام و جایگاه و دریافت سهم خود عقب نیفتد.

وی با بیان اینکه، واقعیت ها مطرح شود از اخبار منفی پرهیز کنید، چرا که عامل رشد سرمایه گذاری وعدم ریزش  سرمایه گذاران است، تاکید کرد: روابط عمومی ها و خبرنگاران با پیام ها، پیغام ها، اطلاع رسانی و همت بالا به کمک سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی بشتابید و از همه فرصت ها بهره بگیرید و دولت تدبیر وامید را در این تحول بزرگ یاری کنید.

شمس با اشاره به اینکه، جایگاه و نقش شورای روابط عمومی ها خوب و بالاست، بطوریکه مقام ارشد و اول اجرائی استان عضو این شوراست، تاکید کرد: ورودی این شورا تصمیمات، برنامه ها، مصوبات و اهداف سازنده و خروجی و باز خورد آن اجرا و عمل باشد.

وی گفت: به کمک اختیارات، هنر، فن و تخصص خود و بهره گیری از توان مدیریت دستگاه و ابزار و با تعامل ارتباطات  رسانه ای و مراودات با استان های همجوار و کسب تجربیات دیگر استان های کشور در راه توسعه کهگیلویه وبویراحمد تلاشی مضاعف کنید.

حمیدرضا شمس افزود: در انجام وظایف به روز باشید، ارزشیابی عملکرد خود را جدی بگیری، معایب و کاستی های مجموعه را شناسائی وهمه ظرفیت ها را کاربردی کنید و خود را رقیب استان های موفق قرار دهید و با آنها در رقابت باشید.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها، سایت های خبری را فعال و بروز کنید، چون توسعه همه جانبه نیازمند ارتباطات، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است و این عمل از متن دستگاه و توسط روابط عمومی انجام پذیر است.

در این نشست که دکتر محمدی معاون سیاسی و امنیتی، مهندس محنائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی و موحدپور مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری حضور داشتند از روابط عمومی های برتر استان تجلیل شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار