جهاد" از نگاه دوربین ما؛

ابتکاری جالب از "جهاد" دانشجویان بوشهری در جنگ دیروز و اردوی امروز + تصاویر

تصاویری که در ادامه خواهید دید، نماها و شباهت های جالبی است از جهاد در دوران دفاع مقدس و نمونه فعلی، جهاد برای محرومیت زدایی است که هر دو در راه خداست که به همت دانشجویان بسیجی اردوهای جهادی استان بوشهر تهیه شده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۷۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ از جمله موضوعاتی که قرآن کریم بارها در آیات مختلف بر آن تاکید کرده و مؤمنان را به آن سفارش کرده است، جهاد در راه خداوند است. خداوند متعال در قرآن کریم در وصف جایگاه و اهمیت جهاد در دین مبین اسلام، می‌فرماید: آیا پنداشته‌اید که داخل بهشت می‌شوید، بی‌آنکه خداوند جهادگران و شکیبایان شما را معلوم بدارد.

در اوایل انقلاب و شروع جنگ جوانانی از جنش دانشجو بودند که دفاع از اسلام و میهن را بر درس دانشگاه ترجیح دادند و یا اینکه در بهبوهه جنگ نیز دست از تلاش و تحصیل بر نمی داشتند و کار خود را به نحو احسن انجام می دادند.

حال با گذشت 28 سال از پیان جنگ، اردوهای جهادی که به همت بسیج دانشجویی و با هدف محرومیت زدایی مناطق محروم برگزار می شود، فرصت ارزشمندی است برای اینکه دانشجو بتواند حس فقر و محرومیت را درک کند و در این اردوها به خودسازی درون بپردازد.

تصاویری که در ادامه خواهید دید، نماها و شباهت های  جالبی است از جهاد  در دوران دفاع مقدس و نمونه فعلی، جهاد برای محرومیت زدایی است که هر دو در راه خداست که به همت دانشجویان بسیجی اردوهای جهادی استان بوشهر تهیه شده است.


ابتکاری جالب از


ابتکاری جالب از


ابتکاری جالب از


ابتکاری جالب از

منبع: دانشجو نیوز،

ارسال نظرات