اخبار کوتاه از بسیج دانش آموزی بلداجی

میقات صالحین ، آموزش دفاعی و نشست فرماندهان بسج دانش آموزی در بلداجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۶۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اولین جمعه از هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، میقات حلقه های صالحین در میعادگاه نمازجمعه شهر بلداجی برگزار شد.

در این حلقه ها پیرامون موضوعاتی چون عفاف و حجاب و ضرورت آن از منظر شهید استاد مطهری ویژه خواهران بسیجی بیان و بخشهایی از کتاب حجاب این شهید بزرگوار مورد بررسی قرار گرفت.

  • نشست فرمانده حوزه با اعضاء شورای بسیج دانش آموزی در بلداجی

نشست فرمانده حوزه با اعضاء شورای بسیج دانش آموزی در نمازخانه دبستان شهید صفیان بلداجی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در شهر بلداجی بود که در این نشست، محمد علی سبکرو، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بلداجی ضمن خوش آمد گویی به حضور اعضاء شورا و بزرگداشت مقام معلمان و مربیان شهید هشت سال دفاع مقدس، به بيان اهميت و رشادتها و فداكاريهای دانش آموزان بسيجي در طول انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

  • اردوی عملی درس آمادگی دفاعی (میدان تیر) دانش آموزان بلداجی

به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، اردوی عملی و میدان تیر درس آمادگی دفاعی با حضور یکصد دانش آموز بسیجی شهر بلداجی در اردوگاه قدس شهرستان بروجن برگزار شد.

  • اردوی عملی در س آمادگی دفاعی خواهران در واحد مقاومت پروین اعتصامی بلداجی

اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خواهران در واحد مقاومت پروین اعتصامی با حضور دانش آموزان پایه دوم متوسطه آموزشگاه های پیشگام ، فرمانده حوزه و سرمربیان درس آمادگی دفاعی از دیگر برنامه های این هفته در شهر بلداجی بود.

گفتنی است: رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این اردو حاضر شد و از نزدیک روند برگزاری اردو را مورد بازدید قرار داد.

ارسال نظرات