"زایمان طبیعی آری، سزارین نه"

نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی با شعار زایمان طبیعی آری، سزارین نه در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، نخستین نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی در زنجان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان افتتاح شد.

در این نمایشگاه مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی زنجان، امید ابهر، رازی، امیرالمومنین قیدار، ایثار ایجرود، شهدای طارم، بوعلی خرم‌دره غرفه‌هایی را بر پا کرده بودند.

در این نمایشگاه غرفه‌هایی هم توسط مراکز مشاوره از جمله ترنم، یاس و بهار و همچنین مراکز برگزاری کلاس آمادگی برای زایمان دایر شده است.

نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی با شعار زایمان طبیعی آری، سزارین نه با محورهای زایمان طبیعی و مزایای آن در مقایسه با سزارین، زایمان بی‌درد و کلاس‌‌های آمادگی زایمان فیزیولوژیک برگزار می‌شود.

برگزار کنندگان نخستین نمایشگاه و جشنواره ترویج زایمان طبیعی در زنجان حمایت طلبی از همه گروه‌های درگیر برنامه زایمان، جلب مشارکت همگانی و حمایت پدران، توانمندسازی مادران باردار، ارائه خدمات مشاوره‌ای و تقدیر از برترین‌های ترویج زایمان طبیعی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

در پایان این جشنواره از برگزیدگان فعالان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار