امام جمعه رضوانشهر:

تفکرات شهید مطهری باید در بین بسیجیان گسترش یابد

امام جمعه رضوانشهر گفت: باید تفکرات شهید مطهری در بین بسیجیان گسترش یابد و در برنامه های آموزشی آثار علمی آن شهید نیز لحاظ گردد.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۶۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام حبیبی در دیدار با جمعی از پایوران، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای پیشرو در عرصه اقدام و عمل دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران با توجه به ماموریت ذاتی خویش همواره خط شکن بوده و در هرجایی که کشور در هر عرصه ای دچار تهدید می شده سپاه آن تهدیدات را خنثی می نموده است.

وی به مقوله اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبری اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی همان پیاده نمودن سبک زندگی اسلامی در باب اقتصادی است.

امام جمعه رضوانشهر با تاکید بر استفاده از کالاهای داخلی یادآور شد: استفاده از کالاهای خارجی باید ممنوع شود تا تولید داخلی رونق یابد.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به کتابهای شهید مطهری خاطرنشان کرد: حضرت امام( ره) برای آثار علمی و فقهی علما تعاریف خاصی را بکار می بردند و در مورد آثار شهید مطهری فرمودند کتابها و آثار ایشان صددرصد اسلامی است.

وی خطاب به مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی افزود: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید همواره مطالعه داشته باشند و سطح معلومات خویش را افزایش دهند.

امام جمعه رضوانشهر آثار و تفکرات شهید مطهری را بسیار مهم دانست و گفت: باید تفکرات شهید مطهری در بین بسیجیان گسترش یابد و در برنامه های آموزشی آثار علمی آن شهید لحاظ شود.

ارسال نظرات