فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان:

برخی حرکتشان به سمت ترویج تفکر ضد دینی و امریکایی است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: عده ای در کشور با مقابله با نیروهای انقلابی و ارزشی به دنبال ترویج و تغییر نگرش دینی و ترویج ذائقه ضد دینی و تفکر امریکایی هستند و این حرکت شوم دشمنان روز به روز نمود بیشتری پیدا می کند.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۶۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی عصر امروز در جمع بسیجیان گفت: مردم غیور و دلیر پرور تنگستان با نام استکبار ستیزی و ولایت مداری شناخته شده هستند و این در حالی است که بعضی ها در درون شهرستان می خواهند این را وارونه نشان دهند.

وی افزود: اگر امروز پسوند زیبای نام ایران اسلامیت نظام ماست به واسطه تفکر و بینش انقلابی است که در طول عمر گهر بار کشور عزیزمان شاهد آن بوده ایم و مادامی که ارتباط قوی و تنگاتنگ ما بین مردم؛ مسئولین و تفکر انقلابی وجود داشته باشد قطار حرکت پیشرفت نظام به سمت تعالی در کمال استقلال؛ عزت و پیروزمندی و بدون سلطه بیگانه به پیش خواهد رفت.

ملاکی گفت: رمز ماندگاری نظام اسلامی روحیه و تفکر انقلابی و نیروهای انقلابی آن است و دشمن می خواهد این تفکر را کمرنگ و یا حذف کند.

وی افزود: سربلندی امت اسلامی از آزمون های سخت اقتصادی، فرهنگی، و سیاسی گویای این است که ملت ایران ذره ای از آرمان های مقدس خود عقب ننشسته اند و از استقامت و پایداریشان در برابر دشمنان کاسته نشده است.

ملاکی در ادامه به شعار امسال که توسط رهبرفرزانه انقلاب که به عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده اشاره کرد و ابراز داشت : راه علاج مشکلات اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در گرو اجرای صحیح و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی می باشد. ملت و مسئولین با اتحاد و همدلی و مطالبه ای که رهبر انقلاب در این خصوص دارد باید جامه عمل بپوشانیم .


ارسال نظرات