حميدرضا
نماينده ولي فقيه در استان ايلام/
امام جمعه ايلام گفت: تنها استاد مطهري سد محكمي كه در برابر افكار ماركسيسم و طرفدارانش بود.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۲۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج؛ حجت الاسلام والمسلمين لطفي امام جمعه ايلام ضمن تبريك ايام مبعث و اعياد شعبانيه به مربيان عقيدتي سياسي در سپاه استان ايلام بيان كرد: ماه شعبان ماه استقبال از ضيافت الله است.

وي با بيان اينكه امام(ره) به مناجات شعبانيه توجه زيادي داشتند؛ تصريح كرد: امام نسبت به اين مناجات شعبانيه اهتمام داشتند و كسي كه مناجات شعبانيه را بخواند مي تواند مسائل و مشكلات عرفاني، سياسي و اجتماعي جامعه را حل و فسخ بكند.

حجت الاسلام و المسلمين لطفي اذعان كرد: امام(ره)در طول رهبري خود معنويتش بيشتر شد و از خود غافل نشد و اين نمايان است؛ اين براي ما درسي است كه جايگاه هاي مديريتي ما را از خدا غافل نكند .

امام جمعه ايلام ادامه داد: جنبه هاي شخصيتي استاد مطهري و توسلات ايشان به ائمه اطهار(ع) با بصيرت فوق العاده اي كه داشتند و اين استاد بزرگوار توانست در برابر ماترياليسم و ماركسيسم ايستادگي كند.

وي افزود:درخشش استاد مطهري در برابر مكاتب مختلف ضد ديني از دهه سي به بعد فضاي كشور را تحت تاثير قرار داده بود و شهيد مطهري تنها كسي بود كه اين افراد را از ميدان خارج كرد.

حجت الاسلام و المسلمين محمد نقي لطفي بيان داشت: طبري مغز متفكر ماركسيست ها در مصاحبه هاي خود در دانشگاههاي روسيه مي گويد: تنها استاد مطهري سد محكمي در برابر افكار ماركسيست و طرفدارانش بود.

وي تصريح كرد: كتاب نهضت امام(ره) در سه جلد به تاليف حميد روحاني که در دوران اصلاح طلبان به چاپ رسيد و آن را سريع جمع كردند، واجب است که آنرا پاسدارن و روحانيون براي افزايش بصيرت خود مطالعه كنند.

وي در آخر با اشاره به اينكه نسل جديد پاسداران انقلاب اسلامي بايد از بصيرت بالايی برخوردار باشند تاكيد كرد: اگر ستوني از نظام بلغزد به سپاه بايد برسد و تكيه كند.


ارسال نظرات