عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با "بسیج":

برداشت غیرقانونی دولت از ذخیره ارزی قابل پیگرد است

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بی انظباطی مالی دولت اظهار داشت: برداشت از بانک مرکزی یا صندوق ذخیره ارز، روش قانونی داشته که باید روال طی شود و اگر کسی خارج از این روال برداشت هایی داشته باشد مسلما غیرقانونی بوده و قابل پیگرد است.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۰۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به بی انظباطی مالی دولت اظهار داشت: برداشت از بانک مرکزی  یا صندوق ذخیره ارز، روش قانونی داشته که باید روال طی شود و اگر کسی خارج از این روال برداشت هایی داشته باشد مسلما غیرقانونی بوده و قابل پیگرد است.

وی افزود: انتظارمان این است که همه مسئولین قانون را رعایت کنند و اگر برداشت یا تخلفی صورت نگرفته رسما اعلام و رفع شبهه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به شو تبلیغاتی دولت در خصوص مسکن اجتماعی اظهار داشت: مسکن اجتماعی شو تبلیغاتی بود که قبل از انتخابات دولت یازدهم طرح شده  ولی تا به امروز این طرح در خود وزارتخانه جمع بندی نشده و به مجلس ارائه نشد.

هاشمی گفت: متاسفانه طرح مسکن اجتماعی عاملی برای توقف مسکن مهر شد اجازه ثبت نام و تکمیل مسکن مهر داده نشد و موجب سرخوردگی اقشار ضعیف و بوجود آمدن مشکلات عدیده ای در این بخش شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: دولت سیاست های کلی در بخش مسکن را به صورت روشن اعلام و سریعتر پروژه مسکن مهر را تعیین تکلیف کند.   

ارسال نظرات