همزمان با سراسر کشور؛

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۷۵۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰




به گزارش خبرگزار بسیج  از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست، حسین دلشب اظهار داشت: برگزاری جشنواره بین‌ المللی فیلم سبز دچار وقفه‌ای ۱۰ ساله شد، در سال گذشته سازمان حفاظت محیط زیست تصمیم به احیاء این جشنواره به عنوان یک اقدام فرهنگی قابل توجه در زمینه حفاظت محیط زیست گرفت.

 وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره بین المللی فرهنگسازی و ارتقاء آگاهی مردم و مسئولان در حوزه حفظ و توسعه محیط زیست، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان و مردم با موضوع حفظ محیط زیست، ترویج و ارتقاء سطح کیفی محصولات فرهنگی هنری و سینمایی در حوزه محیط زیست است.

دلشب گفت: فیلم‌های راه یافته به پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در پنج سانس صبح و عصر در سالن سینما کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر بوشهر اکران می شود که از همه هم استانی‌ها می‌کنیم تا برای ارتقاء آگاهی های محیط زیستی خود، خانواده و جامعه به تماشای فیلم های جشنواره بنشینند.

ارسال نظرات