حمید
بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه/
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، همایش حکمت مطهر در سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۳۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج دهلران; به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، حوزه ها و اقشار مختلف بسیج در محل نمازخانه سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران با تبریک هفته معلم و تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)اظهار داشت: خداوند به وسیله انبیا الهی نعمت آموختن را به بشر عرضه داشت.

وی با بیان اینکه میراث دار ارزش های پیامبران و معصومین (ع) دردوران غیبت عالمان هستند، افزود: شهید مطهری و امثال ایشان، عالمانی هستند که با قلم خود در راه اسلام و کشورشان مجاهدت می کنند و راه مستقیم را به مردم می شناسانند.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان دهلران نیز در این همایش با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: شهیدمرتضی مطهری، افکارواندیشه های نابی داشت که جوانان میتوانند با بهر گیری از آن، ایمان و اندیشه خود را بیش از پیش تقویت کنند.

وی ادامه داد: هر شخصی که می خواهد در مسیر دین و دیانت و اهل بیت قرار بگیرد می بایست کتاب های شهید مطهری را مورد مطالعه قرار دهد.

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اینکه اهل بیت معلمان اول تاریخ و عالم هستند، تصریح کرد: شهید مطهری در شرایط قبل از انقلاب ازعقیده های ناب اسلامی دفاع کرده و در حال حاضر با نوشته هایی که ازخود به جا گذاشته است نیز ازمرزهای اسلام دفاع می کند.

در پایان این مراسم با هدا لوح یادبود از هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تقدیر شد.

ارسال نظرات