امام جمعه رضوانشهر:

اقدام و عمل انقلابی رمز تحقق شعار سال است

امام جمعه رضوانشهر گفت: امسال مقام معظم رهبری از ما اقدام و عمل انقلابی را می خواهند بنابراین باید برای تحقق پیشرفت در جامعه از نیروهای مومن انقلابی بهره گرفت.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۷۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیبی در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی که در حسینیه سپاه رضوانشهر برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: واقعه مبعث اولین طلیعه انقلاب بزرگ اسلامی است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: کسانی که در خود تغییر و تحول ایجاد کنند می توانند در قلوب دیگران تحول ایجاد کنند.

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: حضرت امام ( ره) کسی بود که اول در خودش انقلاب ایجاد کرد و سپس توانست انقلاب بزرگ اسلامی را پایه گذاری کنند.

حجت الاسلام حبیبی به تفاوت بین اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در اسلام انقلابی اصل بر صرف مبارزه مسلحانه و جنگ سخت است ولی در انقلاب اسلامی اصل اسلام است.

وی با اشاره به آثار و تالیفات شهید مطهری افزود: آثاری که شهید مطهری در آن زمان تالیف نمود میتوان در مقیاس جنگ نرمال ارزیابی نمود.

امام جمعه رضوانشهر اضافه کرد: کسانی که این شهید والامقام را ترور نمودند همان کسانی بودند که طرفدار اسلام انقلابی بودند نه انقلاب اسلامی.

وی به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن زمان شاه و مزدورانش به ما عدم خودباوری را می آموختند و خارجی ها به ما می گفتند لازم نیست شما دست به سیاه و سفید بزنید خودمان همه نوع خدمات را برای شما انجام می دهیم.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه با طرح این سوال که کدام تفکر توانست ما را به استقلال و خودباوری برساند خاطرنشان کرد: مسلما همین انقلاب اسلامی بوده که به ما درس استقلال و خودباوری را داده است.

حجت الاسلام حبیبی در ادامه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امسال مقام معظم رهبری از ما اقدام و عمل انقلابی را می خواهند بنابراین باید برای تحقق پیشرفت در جامعه از نیروهای مومن انقلابی بهره گرفت.

وی دوران تحریم را یک فرصت دانست و گفت: در این دوران توانستیم ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه خود را به بالفعل تبدیل نمائیم و تفکر انقلاب اسلامی باعث پیشرفت ما در کشور شد.

به گزارش بسیج؛ در پایان این مراسم از مربیان نمونه عقیدتی و هادیان سیاسی و دست اندرکاران در اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

ارسال نظرات