خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

اصلاح افکار غلط و التقاطی جامعه بارزترین ویژگی شهید مطهری بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مهمترین و بارزترین ویژگی شهید مطهری اصلاح افکار غلط و التقاطی جامعه بود.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۴۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به شخصیت فرزانه شهید مطهری اظهار داشت: مهمترین و بارزترین ویژگی شهید مطهری اصلاح افکار غلط و التقاطی جامعه بود که روشنفکران غرب زده به نام تفکر اسلامی به خورد جامعه می‌دادند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری تمام سعی و تلاش خود را صرف مبارزه با تفکرات غلط کرد، گفت: برای آشنایی جامعه با اندیشه‌های شهید مطهری باید جامعه را تشویق به مطالعه آثار این شهید بزرگ کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: مسئولین نیز باید سعی کنند که در اداره امور کشور و جامعه از اندیشه‌های شهید مطهری کمک بگیرند.

* بعد معنوی و تقوای شهید مطهری در جامعه مغفول مانده است

وی با بیان اینکه آنگونه که شایسته است به ابعاد شخصیتی این شهید پرداخته نشده است، افزود: گاه می‌بینیم که درحد یک سالروز و گرامیداشت مقام علمی ایشان و نامگذاری شهادت او به عنوان روز عقیدتی سیاسی و روز معلم اکتفا شده است.

قربانی با بیان اینکه شخصیت علمی و بعد معنوی و تقوای شهید مطهری در جامعه مغفول مانده است، گفت: کسی که امام(ره) فرمود «مطهری حاصل عمرم بود»، به طور قطع انسان با تقوا و فاضلی بوده که بسیار کم به بعد تقوا و معنویت آن پرداخته شده است.

* اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بالاترین جایگاه را در اندیشه‌های شهید مطهری دارد

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بالاترین جایگاه را در اندیشه‌های شهید مطهری دارد چراکه ایشان بیشترین مبارزه را در حوزه و دانشگاه با افکار غرب‌زده داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شهید مطهری همواره سعی می‌کرد و دانشگاه‌ها را از وابستگی فکری به علوم غربی نجات دهد، خاطرنشان کرد: این امر از مصادیق اقدام و عمل در خصوص اسلامی کردن دانشگاه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات