مشاور مدیر عامل پارس جنوبی در گفتگو با «بسیج»:

کارشکنی نهادهای اجرایی از بین برنده ظرفیت اقتصادی کشور است

جاوید هوشیار گفت: تا زمانی که هم افزایی و رونق سرمایه اجتماعی صورت نگیرد بسیاری از ظرفیت های اقتصادی کشورمان را از دست خواهیم داد و پیگیری بیانات را مرتبط با زمان و شرایط خاص ندانیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۷۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

جاوید هوشیار کارشناس اقتصادی و مشاور مدیر عامل پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هم افزایی دستگاه ها به جای کار شکنی اظهار داشت: یکی از  مشکلات اساسی که در بین مردم و نهادهای مختلف وجود دارد، کارشکنی است لذا در بین دوستان به این نکته مهم پرداخته شد و بیانات رهبری در روز کارگر با توجه به چالش مواجه در وضعیت موجود بوده است.

وی با بیان اینکه کارشکنی سرمایه اجتماعی کشورمان را از بین می‎برد افزود: هم افزایی میان مردم و دستگاه های اجرایی و نظارتی مولفه‎ای مهم محسوب می‎شود تا از سرمایه اجتماعی لازمه بتوان بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

هوشیار خاطر نشان کرد: حس همکاری و اعتمادسازی میان مردم و نهادهای اجرایی از طریق هم افزایی شکل می‎گیرد، با توجه به وجود منابع سرشار و پتانسیل اقتصادی که در کشورمان به وفور یافت می‎شود کارشکنی عامل دلسردی مردم و مسوولان شده است.

وی در خاتمه افزود: تا زمانی که هم افزایی و رونق سرمایه اجتماعی صورت نگیرد بسیاری از ظرفیت های اقتصادی کشورمان را از دست خواهیم داد و پیگیری بیانات را مرتبط با زمان و شرایط خاص ندانیم.

ارسال نظرات