حمید
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
سرهنگ شاکرمی گفت: آثار شهید مطهری خالق یک نظام فکری و ارائه دهنده یک چهارچوب اندیشه اسلامی است که با چاپ کتاب بینش مطهر از این استاد می توان گفت خط مطالعاتی شهید مطهری را تبیین می کند.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۱۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم جشن مبعث رسول اکرم(ص) و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم؛ بیان کرد: ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت ها برای کسب فضایل دینی و معرفتی است.

سرهنگ شاکرمی اذعان کرد: ماه رجب همانند باند فرودگاهی که انسان را با هواپیما به اوج می رساند و برای به استقبال رفتن ماه رمضان باید از ماه رجب به استغفار و راز و نیاز بپردازیم .

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت: شهید مطهری مبنای فکری انقلاب اسلامی است، که خط مقدم ایدئولوژی های ما را در مواجهه با همه ایسم هاست.

وی در ادامه افزود: چندین سال قبل در جریان های انحرافی می گفتند ما اشتباه کردیم که با پیروزی انقلاب مبنای فکری را آثار یک انسان قرار ندادیم و به شهید مطهری مراجعه کردیم.

سرهنگ جمال شاکرمی تصریح کرد: در ایام شهادت شهید مطهری باید اعتراف کرد که با آثار شهید مطهری بیگانه هستیم و بعنوان یک همرزم از همه می خواهم که به آثار شهید مطهری بپردازیم.

وی تاکید کرد: آثار شهید مطهری خالق یک نظام فکری و ارائه دهنده یک چهارچوب اندیشه اسلامی است که با چاپ کتاب بینش مطهر از این استاد می توان گفت خط مطالعاتی شهید مطهری را تبیین می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهید مطهری به اقتضای زمان صحبت کرده است و این آثار مسیری را طی کرده و لیبرالیست را نقد می کند و فرق نذاشتن بین حرام و حلال را بیان می کند، و بعد داستان راستان را از نگاه امیرالمومنین(ع) می نویسد.

جمال شاکرمی اظهار کرد: شهید مطهری خالق یک منظومه است که با ترسیم و دنبال کردن هدف مسائل مختلفی را بررسی می کند که یکی از مسئله های مورد بحث امروز فتنه است که استاد مرتضی مطهری بعنوان نفاق آن را مطرح می کند.

وی بیان کرد: آثار شهید مطهری در عین اینکه مبنای فلسفه ی دارد اما ساده و روان است و در خصوص حقوق متقابل زن و مرد در زمانی که دنیا فکر می کند مشکل جامعه اسلامی ایسم های حاکم بر بشریت است، جایگاه زن را به رشته تحریر در می آورد.

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی اظهار کرد: شهید مطهری می فرماید: من مدیون تقسیر المیزان هستم یعنی آثار شهید مطهری ریشه در قران دارد و مبنای استاد مطهری تفسیر المیزان است که همیشه به روز بوده و بدون استثناء است.

وی در آخر گفت: امروز برای دستیابی به قله های معرفت به آثار شهید مطهری نیازمندیم و تبیین می کند چگونه از موانع عبور کرد و در آزادی معنوی مهمترین جهاد را مبارزه با نفس تلقی می کند.

ارسال نظرات