درهفته عقیدتی سیاسی برگزار شد:

مراسم گرامیداشت شهادت شهید مطهری و تجلیل از مربیان بسیج ناحیه شهربابک

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: مراسم گرامیداشت شهادت شهید مطهری و تجلیل از مربیان بسیج ناحیه شهربابک در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلیمن کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهربابک با اشاره به روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری ایشان را اسوه تمام و کمال برای معلمان و مربیان معرفی نمودند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۷۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: مراسم گرامیداشت شهادت شهید مطهری و تجلیل از مربیان بسیج  ناحیه شهربابک در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلیمن کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهربابک  با اشاره به روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری ایشان را اسوه تمام و کمال برای معلمان و مربیان معرفی نمودند.
سرهنگ ابراهیم پورجانشین فرماندهی ناحیه  یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی داشته و به حاضرین در مراسم خیر مقدم عرض نمودند . در ادامه مراسم حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفتند : بسیج نیروی استراتژیک و مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید از آن بیندیشند و مواظبت شود ، بسیج در شکل گیری نظام مقدس ما خط شکن و محوری بوده است واز اثنای حرکت تا به امروز همین بوده و خواهد بود نیروی راهبردی ما بسیج است موجب پیشرفت ما در  جهان می باشد و این پیشرفت کوچکی نیست، بسیج و سپاه باید از نفوذ عوامل نفوذی حفظ شود و انقلابی باقی بماند و این زمانی است که تابع فرامین ولی فقیه باشیم .در ادامه بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم به یکی از فرمایشات پیامبر (ص) اشاره کرده و بیان کردند: روزی پیامبر اکرم(ص) دست روی شانه سلمان فارسی نهادند و فرمودند از اقوام این شخص خواهد آمد که اگر علم به ستاره ثریا آویزان باشد به دست می آورد.
وی افزود علت دشمنی غرب با جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دادن نظام مبتنی بر آموزه های دینی و از بین بردن حکومت اسلامی در ایران معرفی کردند.
درپایان این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج تجلیل و با لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات