علی اشرف خانلری
شهردار منطقه 20 در دیدار با نخبگان بسیجی:
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در نشست صمیمانه با نخبگان اقشار بسیج منطقه 20 بر تعامل بیش از پیش و استفاده از این سرمایه اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۸۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی در نشست صمیمانه با اعضاء هیئت رئیسه نخبگان اقشار بسیج شهرری به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری تهران در یک دهه اخیر اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از فعالیت های شهرداری به امور اجتماعی و فرهنگی اختصاص دارد و طرح هایی نظیر محله محوری، مدیریت محله، شورایاران و مسجد محوری از جمله اتفاقاتی هستند که از رویکرد اجتماعی شهرداری، منتج شده اند.

صفوی افزود: نگاه اجتماعی و ارزشی مدیریت شهری به فعالیت ها موجب تغییر نگرش و روحیه پرسنل نیز شده است. وی استفاده از سرمایه های اجتماعی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و بر تعامل و همفکری بیش از پیش با نخبگان اقشار بسیج تاکید کرد.

 شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه شهرداری به دنبال تقویت نهادهای محلی و سپردن امور محلات به مردم  است، ادامه داد: ارتقاء فرهنگ شهروندی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و صدها عنوان دیگر از جمله موارد آموزش های شهروندی در محلات است که در این بخش نیازمند همکاری و مشارکت فعالان اجتماعی هستیم.

اعضاء هیئت رئیسه نخبگان اقشار بسیج منطقه 20 نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله، همفکری، ارائه راهکارهای عملیاتی، آسیب شناسی مشکلات موجود در سطح منطقه و پیشنهاد طرح های کاربردی را از جمله وظایف این مجمع عنوان کردند.

مجمع نخبگان اقشار بسیج شهرری شامل جامعه های هنرمندان، علمی پژوهشی، حقوقدانان، زنان، مهندسین کشاورزی، ورزشکاران، پزشکان، رسانه، مداحان، اصناف و ...هستند که هر کدام از جامعه ها در قالب کارگروه های عملیاتی نسبت به بررسی امورجاری در شهر و ارائه راهکارهای عملیاتی فعالیت می کنند.

ارسال نظرات