معاون سیاسی امنیتی استاندار:

تکریم از پدران و مادران به عنوان معلمین تربیت اندیشه ها بر همه واجب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکریم از پدران و مادران به عنوان معلمین تربیت اندیشه ها بر همه واجب است.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدابخش مرادی، در ویژه برنامه فرهنگی با عنوان جهاندیدگان در قاب نگاه کودکانکه به مناسبت هفته ی معلم و مبعث پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) در خانه ی سالمندان شهرکرد برگزار شد ، از پدر و مادر به عنوان مهمترین معلم زندگی هر انسان نام برد و افزود: تکریم پدر و مادر بهترین هدیه ای است که می توان در هفته معلم انجام داد .

وی تجلیل از سالمندان، پدران و مادران را احترام به انسانیت انسان، احترام به تجربه و احترام به معلمانی عنوان کرد که آموزه های لازم را به فرزندانشان انتقال داده اند و اضافه کرد تجلیل و احترام به پدر و مادر در این هفته از زیبا ترین تجلیل ها محسوب می شود.

مرادی اضافه کرد: باورم این است که این مراکز، مراکز ارزشمندی هستند چراکه انسان ارزشمند است و احترام وتکریم تمامی پدران و مادرانی که به عنوان ارباب رجوع مراجعه می کنند به عنوان یک تکلیف بر همه مسئولان واجب است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه باید احترام را در خانواده ساری و جاری کرد افزود: هفته معلم هفته تکریم ،اندیشه و تکریم از بهترین های جامعه است

ارسال نظرات