خبرگزاری بسیج:شهردار باقرشهر در بازدید از سه شعبه شورای حل اختلاف این بخش گفت: شوراهای حل اختلاف وظایف سنگینی بر دوش دارند و کارکنان این مجموعه محرم اسرار مردم بوده و باید با ایجاد صلح و سازش و رعایت حقوق شهروندی رضایت مردم را جلب نمایند.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۶۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید استاد فرج در بازدید از شورای حل اختلاف ابن بخش گفت: شوراهای حل اختلاف مسئولیت پیگیری و حل مشکلات مردم را بر عهده دارند و در برخی مواقع به طور مستقيم با عموم مردم در تماس و ارتباط هستند از این رو در برابر حقوق شهروندی مردم مسئوليت سنگينی دارند.

وی در ادامه با اشاره به خدمتگزاری بهینه و تسریع در حل و فصل مشکلات مردم ، اظهار داشت : مردم می توانند از طریق نهاد ارزشمند شورای حل اختلاف مشکلات و مسائل حقوقی خود را پیگیری کرده و با همکاری کارشناسان مجرب در شورای حل اختلاف درصدد رفع آن برآیند که خوشبختانه تا کنون شورای حل اختلاف خدمات زیادی به مردم ارائه کرده است .

شهردار باقرشهر با تاکید بر تکریم ارباب رجوع یادآور شد : کارکنان شورای حل اختلاف باید توجه ویژه ای به تکریم ارباب رجوع کنند مسلما افرادی که به شورای حل اختلاف مراجعه می کنند مشکلات خاص خودشان را دارند که  در اين مواقع کارکنان باید پای صحبتهای آنان بشینند و با سعه صدر و مهربانی نسبت به انجام کارها اقدام نمايند .

وی با بیان اینکه شورای حل اختلاف باید در جهت صلح و سازش تلاش نماید ، تاکید کرد: کار شورای حل اختلاف بسیار مهم است و در واقع شما کارکنان این مجموعه محرم اسرار مردم هستید که باید با ایجاد صلح و سازش و رعایت حقوق شهروندی رضایت مردم را جلب نمایید .

سعید استاد فرج در پایان این بازدید با بیان نقاط قوت و ضعف شورای حل اختلاف ،گفت : تعاملات سازنده ای میان شهرداری و شورای حل اختلاف صورت گرفته است  که از حسن خلق، همکاری و همیاری همگی با مجموعه شهرداری باقرشهر قدردانی می نماییم .

ارسال نظرات