به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر با خانواده شهید محمد پور

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر و جمعی از کارکنان این ناحیه از خانواده شهید (فرهنگی )اسماعیل محمد پور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۰۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  حجت الاسلام انصاری نژاد، دیدار از خانواده شهداء را تکلیف دانست و افزود:  بازدید از خانواده شهید علاوه بر ادای دین، گام بسیار مهم و موثری در جهت شناخت مسؤولیتی است که برعهده ما گذاشته شده تا بتوانیم پاسدار خوب و شایسته ای برای حفظ ارزشهای دینی و انسانی باشیم .

این مقام مسئول ادامه داد: دیدار با خانواده شهداء مایه خیر و برکت است و  شهداء، جانبازان و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس و  شهدای مدافعان حرم برای کشورمان عزت و سربلندی و استقلال به ارمغان آورده اند .

انصاری نژاد اضافه کرد: حفظ و تقویت آرمانهای آنان تکلیف همگانی است و امیدواریم این فرهنگ بازدید از خانواده معظم شهداء و ایثارگران به یک فرهنگ عمومی در کشور عزیز ما نهادینه شود .

وی  استقلال، عزت و سربلندی کشور را  مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های شهیدان، رزمندگان و خانواده آنها دانست و گفت:  تجلیل از مقام شامخ شهیدان که در روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی قرار داریم یکی از بهترین و پرفایده ترین اقدامات فرهنگی در ترویج ارزشها و خوبی هاست .

در پایان مراسم از خانواده شهید فرهنگی اسماعیل محمد پور تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات