خادم‌الشهدای کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان:

خادم الشهدایی افتخار عظیم و آرزوی بزرگیست که نصیب هر شخصی نمی شود

خادم‌الشهدای کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان گفت: خادم الشهدا بودن افتخار بس عظیم و آرزوی بزرگی است که نصیب هر شخصی نمی شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

صاحبه صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: خدمت به شهدا یک فرصت از سوی پروردگار است.

وی افزود: خدمتگذار خانواده شهدا هستم تا بتوانم حد کوچکی از زحمات آنها را جبران کنم و خدمتگذار خانواده و محبان شهدا باشم.

خادم‌الشهدای کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه با یک نیت درونی در این مجلس حضور پیدا کرده ام، گفت: کار برای شهدا سبب نشاط آدمی می شود.

صالح با بیان اینکه خوشحالم از بین چندین نفر که برای خادمی ثبت نام کرده بودند، من انتخاب شدم تا خدمتگذار مجلس شهدا باشم، تصریح کرد: خادم الشهدا بودن افتخار بس عظیم و آرزوی بزرگی است که نصیب هر شخصی نمی شود.

وی با بیان اینکه فعالیتم در کنگره ملی شهدا در قسمت تدارکات است، خاطرنشان کرد:با وجود اینکه ساعت کاری در این برنامه زیاد است ولی خستگی اصلا معنا ندارد و شهدا سبب نشاط بیشتری در ما شده اند.

این خادم الشهدای کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان گفت: توصیه من به جوانان هم سن و سالم این است که باید با شناخت دقیق از راه و سیره شهدا قدم بردارند و در این مسیر هیچگاه دچار لغزش نشوند چراکه دشمن با حربه های مختلف آماده نفوذ در میان آن ها است.

 

ارسال نظرات