خبرهای داغ:
با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی صورت گرفت؛

معرفی سرهنگ «ولی بهاریان» به‌ عنوان جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان

در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سرهنگ «ولی بهاریان» به عنوان جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم معارفه جانشین فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم با تبریک ماه مبارک رجب و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی در سپاه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رابطه با آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال خدعه و نیرنگ است و ما نباید به این کشور اعتماد داشته باشیم.

سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله ما مقابله با دولت‌مردان و سیاستمداران آمریکایی است نه مردم این کشور چراکه گروه‌هایی از مردم نیز در این کشور مورد ظلم این دولت قرار دارند.

وی ادامه داد: آمریکا طی 250 تا 300 سال اخیر جنایات بسیار بزرگی مرتکب شده که از جمله آنها می‌تون به جنایاتش در ویتنام و ژاپن(هیروشیما و ناکازاکی)، پاناما، در منطقه استراتژیک غرب آسیا و در کشورهایی چون فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق اشاره کرد.

*آمریکا  بزرگترین دشمن ایران است/ نباید از آمریکا غافل شد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ما وظیفه داریم که آگاهی کامل نسبت به اقدامات این کشورها داشته باشیم تا از نفوذ آنها در کشور جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا مهمترین و بزرگترین دشمن ایران است و نباید از آن غافل شد به کسر غرامت 2 هزار میلیارد دلاری از دارایی‌های ایران اشاره کرد و آن را دزدی آشکار دانست.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به وظایف مدیران و مسئولین گفت: اولین وظیفه مدیران و مسئولان در هر جایگاهی که هستند هدفگذاری است چراکه باید اول هدف را مشخص کنیم و مسیرهای منتهی به هدف را شناسایی کنیم تا راحت‌تر به آن برسیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر وظایف مدیران و مسئولان برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی، سازماندهی، ایجاد انگیزه، قاطعیت و نظارت و کنترل است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: قاطعیت به این معنا که اگر یک فرمانده تصمیمی اتخاذ کند آن تصمیم باید اجرایی شود و بعد از آن نظارت و کنترل و بحث ارتباط است که مهمترین ارتباطات در اسلام ارتباط قلوب است.

در پایان این مراسم سرهنگ ولی بهاریان به عنوان جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات