بيانيه روابط عمومي و تبليغات سپاه جم بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهري

بمناسبت هفته عقيدتي سياسي و هفته معلم، روابط عمومي و تبليغات سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم بيانيه اي را به شرح زير صادر كرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۲۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاري بسيج در اين اين بيانيه آمده است كه اولین معلم و مربی انسان، خالق و آفریدگار اوست. خداوندی که در اولین نقطه آغاز وحی آدمی را به خواندن فرا می­خواند و با قلم صنع از یک­سو و بیان بلیغ از سوی دیگر، بشریت را از وادی جهالت و حیرت به عالم تفکر و معرفت و از حضیض ناسوت به اوج ملکوت برمی­کشد. بنابراین روز معلم روز توجه به حق تعالی و معلم اول انسان و روز بزرگداشت علم، عالم، معلم و متعلم است. از همين رو است كه معلم پیر انقلاب، امام راحل‏(ره)، در شان معلم مى‏فرماید: «مقام معلم مقام والایى است، مقامى بالاتر از مقام معلم نیست.»

به راستي ظرافت و زيبايي كار معلمان در عرصه تعليم و تربيت ستودني و تعظيم در مقابل عظمت، شكوه و گرانمايگي اين قشر خدوم و پرتلاش براي آحاد جامعه اسلامي، ضرورتي اجتناب‌ناپذير است.بي‌ترديد راز ماندگاري و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفاي باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهاي زلال پويندگان راه سعادت و تكامل بشري حاصل مجاهدت‌هاي معلمان و مربيان فرزانه‌اي است كه امانت‌دار انسانیتند.معلماني كه عشق‌شان كلاس است و همواره بر تخته‌سياه دل سپيد مي‌نويسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آكنده از شور زندگي مي‌كنند.

دوازدهم ارديبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه و فيلسوف عالي مقام شهيد مرتضي مطهري و آغازين روز هفته بزرگداشت معلم ، يادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهيخته و فرهنگ سازي است كه در تاريخ پرافتخار اين سرزمين در حريم معطر و نهاد مقدس مدرسه زيباترين جلوه هاي تعليم و تربيت را به نمايش گذاشته و فرزندان اين مرز و بوم را به گوهر دين و اخلاق و دانايي زينت مي بخشند.

به پاس وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان جم بر خود فرض مي داند اکنون كه در آستانه بزرگداشت اين روز عزيز قرار داريم ضمن گراميداشت ياد و خاطره آیت ا... استاد شهيد مرتضي مطهري و تبريك هفته بزرگداشت مقام معلم به استادان و معلمين شريف که عمر پر برکت خود را خالصانه وقف خدمتگذاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نموده اند، زحمات اين قشر فهيم و ارزشمند شهرستان را درعرصه تعليم وتربيت سپاس گوید . اميد داریم با بهره گيري از ايمان واعتقاد هميشگي وايجاد يك رنگي و صميميت روز افزون درسالي كه با كلام روشنگر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالي ) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نام نهاده شده است ، درپرورش آينده سازان اين شهرستان و قرار گرفتن برقله هاي افتخار گامی حماسی برداشته و دراين راه موفق و مويد باشید.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

روابط عمومي و تبليغات سپاه شهرستان جم

ارسال نظرات