به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سردار سید صادق حسینی در نشست ستاد پشتیبانی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ساخت خانه‌های محرومان و تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکرد‌های ضروری مسئولان در استان ایلام است.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: ساخت 550 واحد مسکن برای محرومان در استان ایلام با تلاش کمیته امداد امری پسندیده و قابل تحسین است و امیدواریم این روند با همکاری فتاح مدیرعامل کمیته امداد در استان ایلام استمرار داشته باشد..

وی ادامه داد: بخشی از نیازمندی‌های احداث خانه‌های محرومان مانند آب و برق و گاز و ... بوده که دستگاه‌های متولی در این راستا تقبل زحمت کرده و تلاش کنند که این زیرساخت‌ها اجرایی و محقق شود..

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود ستاد پشتیبانی شهرستان‌های استان ایلام تشکیل شود تا مشکلات شهرستان‌ها به استان ارجاع نشود و در خود شهرستان‌ها مشکلات و محدودیت‌ها رفع شود..

حسینی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در استان ایلام تصریح کرد: قرارگاه مرکزی تحقق این مهم به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شده و در استان‌ها این مهم بر عهده استانداران و در استاندار ایلام بر عهده استاندار ایلام است..

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: سپاه در کنار استانداری و سایر دستگاه‌های متولی در امر تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خواهد کرد تا این فرمان رهبری محقق اجرایی شود..

وی ادامه داد: سپاه امیر المومنین (ع) ایلام با استفاده از ظرفیت فراگیر بسیج وارد عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی شده و می‌تواند با هزینه‌های کم فعالیت‌های مثمرثمری انجام دهد..

این فرمانده ارشد نظامی در استان ایلام اضافه کرد: سپاه هرساله اعتباری را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر می‌گیرد که باید با همکاری بانک‌های عامل و اختصاص اعتبار این روند در استان ایلام شتاب گیرد.

 

ارسال نظرات