رئیس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز خبر داد:

احکام سنگین برای عرضه کنندگان بازی های رایانه ای غیرمجاز

ایجاد اختلال در تمرکز، روان پریشی، شب ادراری و مشکلات روانی و جنسی از بیشترین آسیب های ناشی از استفاده از بازی های رایانه ای غیرمجاز برای کاربران این بازی هاست.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه ستاد مبارزه با بازیهای رایانه ای غیر مجاز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رییس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور در این جلسه گفت: مهمترین برنامه در این ستاد انجام اقدامات ایجابی و فرهنگی برای آگاه سازی جامعه نسبت به آثار مخرب بازی های رایانه ای غیرمجاز است و در این خصوص برنامه های آموزشی ویژه مربیان تربیتی مدارس در دستور کار قرار دارد.

خسرو کردمیهن افزود: ٧٥ درصد برنامه ها و اقدامات این ستاد به آگاه سازی و فرهنگ سازی در استفاده از بازی های رایانه ای اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اگر جوانان و نوجوانان نسبت به آثار مخرب بازی های رایانه ای آگاه شوند، تقاضا برای این بازی ها کاهش یافته و در این صورت است که می توان با عرضه کنندگان این بازی های غیرمجاز مقابله کرد.

کردمیهن، ایجاد اختلال در تمرکز، روان پریشی، شب ادراری و مشکلات روانی و جنسی را بیشترین آسیب ناشی از استفاده از بازی های رایانه ای غیرمجاز برای کاربران این بازی ها عنوان کرد.

رییس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور ادامه داد: بیشترین کاربران بازی های رایانه ای در رده سنی ٨ تا ١٦ سال قرار دارند که این رده سنی از آسیب پذیرین گروه های سنی است، بنابراین خانواده ها در انتخاب بازی برای فرزندان خود باید دقت و نظارت داشته باشند.

این مقام مسئول، از اجرای احکام سنگین برای مجرمان عرضه کننده بازی های رایانه ای غیرمجاز خبرداد و افزود: این احکام شدید می تواند یک عامل بازدارنده باشد و عرضه بازی های رایانه ای غیرمجاز را محدود کند.

شایان ذکر است: رییس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور به منظور رصد بازار محصولات فرهنگی چهارمحال و بختیاری و تعامل با مسوولان این استان برای کنترل عرضه بازی های رایانه ای به شهرکرد سفر کرده است.

ارسال نظرات