مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان خبر داد

برگزاری بیش از 50 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در تنگستان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، معنوی و علمی پژوهشی ویژه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط رده‌های مقاومت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۲۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت‌الاسلام سید مهدی دشتی‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه و بسیج به بهانه اینکه شهید والامقام و فیلسوف عالی‌قدر جهان اسلام علامه سید مرتضی مطهری  تندیس علم و تقوا و نماد ولایت‌پذیری و بندگی خدا بود همزمان با روز شهادت این بزرگوار، در سپاه و بسیج هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: زندگی مردان بزرگ تاریخ از ابتدای خلقت تا زمان اتمام حیاتشان امواج خاصی به حیات بشری داده است و شهید مطهری نمونه بارز این ادعاست که سیره زندگی و سخنان و آثار گران‌بهایش لباس ارزش را به تن تاریخ پوشاند.

دشتی‌حسینی بیان داشت: مطهری یکی از مهره‌های مهم دفاع از عقاید اسلامی و تشیع بود و نقش بسیار مهمی در آسیب‌شناسی دینی داشت و یک اسلام‌شناس واقعی بود.

وی از برگزاری بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی، معنوی، علمی پژوهشی و ورزشی ویژه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تنگستان خبر داد و گفت: برگزاری محافل بصیرتی و روشنگری، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و روحانی، برگزاری مسابقات از آثار شهید مطهری، گرامیداشت سالروز شهید مطهری با برگزاری همایش حکمت مطهر، نشست‌های معنوی هیأت منتظران موعود صالحین بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه تنگستان در این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج این ناحیه مقاومت به برگزاری دیدار با امام‌ جمعه شهرستان، برپایی کوه‌پیمایی و عطرافشانی قبور شهدا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌های این هفته از 11 اردیبهشت‌ماه با برگزاری محفل انس با قرآن شروع و تا 17 اردیبهشت‌ ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات