یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

تسرّی بی برنامگی اقتصادی دولت به حقوق کارگران هم رسید

سامان مظاهری گفت: دولت سیاست درستی در نظر نگرفته است ، حمایت از کارگران ندارد و بی‎برنامگی در کل اقتصاد کشورمان به قشر کارگری هم سرایت یافته است لذا حقوق کارگران افزایش چندانی نداشته است.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۹۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
سامان مظاهری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رکود اقتصادی در کشورمان حاکم است، فضای کسب و کار، تولید و اشتغال کاهش یافته است که موجب تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم در روند حقوقی کارگران شده است.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‎ای برای کارگران ندارد افزود: دولت سیاست درستی در نظر نگرفته است ، حمایت از کارگران ندارد و  بی‎برنامگی در کل اقتصاد کشورمان به قشر کارگری هم سرایت یافته است لذا حقوق کارگران افزایش چندانی نداشته است.

مظاهری بیان داشت: دولت در بحث هدفمندی یارانه، ساز و کاری را فراهم کند تا بتواند اقشار پردرآمد را شناسایی کند و از طریق حذف یارانه دهک درآمد بالا، درآمد حاصله را با تمرکز بر اقشار زحمتکش کارگران اختصاص دهد و تا حد ممکن یارانه کارگران را افزایش دهد.

این کارشناس مسائل اقتصادی اذعان داشت: متاسفانه علی رغم اینکه مجلس تاکید بر حذف دهک درآمدی بالا دارد دولت به دلایل انتخاباتی رغبتی ندارد تا اقشار پردرآمد را شناسایی کند و تدابیر ویژه نسنجیده است، در مجموع دولت برای کل اقتصاد برنامه‎ای ندارد چه برسد به کارگران.
ارسال نظرات
آخرین اخبار