یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت از جیب مردم کم می‌کند و بر قیمت خودرو می‌افزاید!

احمد نیکویی گفت: دولت از جیب مردم برای گرانی خودرو هزینه کرده است، سیستم مدیریت هزینه‎ در خودروسازان مشاهده نمی‎شود و قیمت خودرو را به شکلی تک بعدی افزایش می‎دهد.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

احمد نیکویی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: دولت از جیب مردم برای گرانی خودرو هزینه کرده است و سیستم مدیریت هزینه‎ در خودروسازان مشاهده نمی‎شود و قیمت خودرو را به شکلی تک بعدی افزایش می‎دهد.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف در صنعت خودرو فراوان است افزود: عدم مدیریت صحیح در مدیران بالادستی بسیار گشته است و مدیران داخلی نگاهی به داخل ندارند و توانمندی داخلی را نادیده می گیرند.

نیکویی خاطر نشان کرد: خودروسازان کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش را مرتبط با بحث ارز و دلار می‎دانند در صورتی که سیستم مدیریتی در هر شرایطی باید نیاز مشتریان  را پاسخگویی کند.

وی در خاتمه افزود: افزایش قیمت خودروی ایرانی صحیح نبوده است این در حالی است که بازار خودروهای خارجی افزایش سرسام آوری یافته و عدم استقبال از خودروی داخلی وجود دارد، افزایش قیمت خودروی داخلی به ضرر مردم خواهد بود و صنعت خودروسازی داخلی سرخورده می‎شود و توان رقابت با خودروی خارجی را نخواهد داشت.

ارسال نظرات