مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با «بسیج»:

وارنه‌نمایی دولت در ماجرای غارت 2 میلیاردی، برای تخریب تفکر انقلابی است

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ریشه مقصر جلوه دادن دولت قبل در ماجرای غارت اموال ایران توسط آمریکا، کوبیدن جریان تفکر انقلابی در کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۶۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
حجت‌الاسلام شاه‌حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با اظهارات برخی دولتمردان مبنی بر مقصر جلوه دادن دولت قبل در موضوع مصادره دومیلیاردی اموال ایران توسط آمریکا تصریح کرد: ریشه مقصر جلوه دادن دولت قبل در ماجرای غارت اموال ایران توسط آمریکا، کوبیدن جریان تفکر انقلابی در کشور است.

شاه‌حسینی بابیان اینکه ما قائل به این نیستیم که دولت قبلی ایراد نداشت، بلکه ایراد نیز داشت گفت: شعارها، عملکردها و اقدامات دولت قبل از منظر مقام معظم رهبری که در آخرین دیدار خود با دولت قبلی فرمودند دولت‎های نهم و دهم تا به امروز گفتمان امام خمینی(ره) و ارزش‎های انقلاب را زنده نگاه داشته و علت دشمنی‌ها با این دولت به‌خصوص در دو سال اخیر به خاطر ایستادگی‌ها و پافشاری این دولت بر اصول و ارزش‌های انقلاب است.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص دولت یازدهم هم عنوان کرد: این دولت برای اینکه بتواند در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشد، باید باور مردم را تغییر دهد، این  موضوع نیز حرف آمریکا و استکبار است نه این دولت و راه نفوذ استکبار نیز بنابر فرمایش مقام معظم رهبری تغییر باورهای مردم است.

شاه‌حسینی ادامه داد: براین اساس آمریکا می‎خواهد با یک برجام دیگر و ایجاد مشکلات اقتصادی باور مردم را تغییر دهد و یک دوراهی ایجاد می‎کند؛ که شما یا باید آمریکا را بپذیرید یا اینکه تا آخر عمر در بدبختی زندگی کنید و هلاک شوید؛ یعنی باور مردم را به این صورت تغییر می‌دهد، این مسئله را این دولت نیز قبول دارد یعنی می‎گوید برای اینکه پیشرفت کنید باید به امریکا اعتماد کنید.

وی در ادامه افزود: وقتی این نگاه در دولت ایجاد شد می‎خواهد باور مردم ایران را در این مواضع هم تغییر دهد؛ لذا ناچاراست که دولت قبل را مقصر جلوه دهد که  بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در آن دوره ارزشهای امام و انقلاب احیا شد و مشخص شد که ما می‎توانیم روی پای خود بایستیم.

شاه‌حسینی در ادامه این مطلب عنوان کرد: اما ازآنجایی‌که نگاه دولت به غرب و دنیای استکباری است و به سمت او دست دراز کرده و اعتماد به درون ندارند و مردم هم هنوز به آن‌ها اعتماد نکرده‎اند؛ اول می‎خواهد تابلوی انقلابی بودن را در منظر عمومی و باور انقلابی بودن مردم را بشکند و بگوید مشاهده کردید که مشکلات حل نشد و حال که مشکلات حل‌نشده به امریکا اعتماد کنیم و همچنین در این راستا به تخریب دولت قبل دست می‌زند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: این فرموده مقام معظم رهبری که حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان، همه‌چیزمان باید انقلابی بماند و  همین‌طور فرمایش ایشان در خردادماه سال گذشته مبنی براینکه اگر از باورهای انقلابی خود دست برداریم از دشمن سیلی خواهیم خورد؛ به این معناست که اگر ما از انقلاب بودن فاصله گرفتیم برجام 2و 3 خواهد آمد و هیچ‌چیز باقی نخواهد ماند و در این خصوص باید تبیین درست، منطقی و مستدل برای مردم صورت گیرد.

شاه‌حسینی در ادامه عنوان کرد: در نگاه بین‌المللی؛ دنیای استکبار فقط چشم طمع به ایران ندارد چراکه اگر ایران صرف یک نظام انقلابی اسلامی برای خودش بود می‌توانست با آن کنار بیاید، ولی ازآنجایی‌که انقلاب ما به  تابلویی برای همه کشورها  تبدیل‌شده لذا اگر آمریکا این نگاه انقلابی و باورهای انقلابی را از ایران بگیرد در اصل از همه دنیا گرفته است و به جهان اعلام می‌کند مشاهده کردید ایران می‌خواست انقلابی عمل کند نتوانست و پای میز مذاکره آمد و به ما التماس کرد.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در توضیح بیشتر یادآور شد: کل سیاست امروز دنیای استکبار این است که با متن این نظام و انقلاب مشکل دارد که همان انقلابی بودن است نه با نام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و نه با یک عمامه که بر سر رأس این نظام است، از این رو برای اینکه بخواهیم انقلابی بمانیم باید انقلابی عمل کنیم و نگاه به درون نظام و جوان‌های انقلابی داخل باشد، چراکه آن‌ها می‌توانند کشور را از مهلکه نجات دهند و دنیا قطعا برای ما هیچ کاری نخواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار