مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا(ع) دشتی:

شکست آمریکا در صحرای طبس نمونه بارز امداد الهی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: انقلاب اسلامی گستره شگرفی از تاریخ است كه در بستر آن سنّت های الهی تجلی یافته و تا همگان به چشم دل دریابند كه هرگز برای سنت خداوندی تبدیل و تغییری نیست.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۶۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، ابوذر شاد با بیان اینکه، عبرت گرفتن از تاریخ در قرآن توصیه و تأكید شده است گفت: عبرت گیری از تاریخ در ذهن تحلیل گران غرب كه قدرت را، محور حركات سیاسی خویش قرار داده اند و در محاسبات خویش توازن اسباب مادی را در پدیده های هستی اصل می دانند نمی گنجد.

وی با اشاره به آیه «وَ مَكرُوا مكْراً و مَكَرْنا مكراوهُمْ لا یَشْعرونَ» اظهار کرد: تاریخ عرصه پیروزی حق بر باطل است تمامی مکرها و فریب ها به سوی دشمنان بر می گردد. همه ی جریانات به طرف حق در حركت است، عدم درك حقانیت حق، مثل سرنوشت یاران فیل است كه به سنگ های سجیل گرفتار آمدند.

شاد در ادامه گفت: قرآن هدف از بیان سرگذشت پیشینیان را این می داند كه نتایج آنها مورد تفكر و توجه قرار گیرد؛ فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعلَّهُمْ یَتفكَّرونَ؛ لذا واقعه طبس می تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشكار كند که این واقعه یكی از معجزات بزرگ قرن به حساب می آید.

شاد، ماجرای طبس را یكی از رسواترین و افتضاح ترین توطئه های شكست خورده شیطان بزرگ آمریكا علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: شیطان بزرگ امریكا با تمامی توان و با سود بردن از دقیق ترین و پیچیده ترین امكانات نظامی و با تدارك همه جانبه و هماهنگی كلیه ی عوامل داخلی و خارجی به بهانه ی آزادی جاسوسان خود در ایران، و در حقیقت نابود ساختن نظام جمهوری اسلامی ایران، تهاجم خود را آغاز كرد.

وی در ادامه تاکید کرد: سازمان هواشناسی آمریكا وضع جوی ایران بخصوص منطقه فرود در صحرای طبس، را كاملاً مورد پیش بینی علمی قرار داده بود و به علت این كه هوای آن شب مهتابی بود، ورود هر نوع هوایِ غیر مطلوب و وقوع طوفان بعید به نظر می رسید.

شاد افزود: سران كاخ سفید و مقامات پنتاگون از موفقیت این عملیات كمال اطمینان را داشتند، و به زعم باطل خود هیچ عامل و نیرویی را در شكست عملیات خود دخیل نمی دانستند؛ اما از آنجایی كه خداوند همواره حافظ این ملت و انقلاب بوده است، در طبس نیز امدادهای غیبی او عینیت یافت تا بار دیگر ثابت شود كه اراده ی الهی بر هر چیزی تعلق بگیرد، شدنی است.

ارسال نظرات