جلسه هماهنگی برنامه های هفته عقیدتی در ناحیه کنگان برگزار شد

اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سالن جلسات فرماندهی ناحیه کنگان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۶۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  ازکنگان، حجت الاسلام روح الله میرشکاری هدف اصلی در اجرای برنامه های پیش بینی شده معرفی بیشتر چهره استاد شهید علامه مطهری(ره) به جامعه بخصوص جوانان و تبیین تفکر اسلامی و انقلابی و ولایتمداری محض آن استاد فرزانه دانست.

سپس گفت: توجه به عقیدتی وسیاسی تنهامختص به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی نیست ،اما این مناسبت برای تحیکیم اعتقادات ماست.

وی افزود: با توجه به شخصیت علمی ایشان که دین شناسی زبده و تئورسینی منطقی بودند و قدرت استدلال و اشراف علمی که به مباحث، شبهات و تبیین معارف اسلامی داشتند می تواند به عنوان کلید و حلال مشکلات اعتقادی نیروهای نظامی و امید بخش باورهای نسل جدید باشد.

در ادامه فرمانده ناحیه کنگان در نکاتی بیان کرد: خدماتی که شهدایی مانند شهید مطهری کرده اند باید مورد بحث و گفتگو قرار گیرد نه فقط به زندگی نامه آنها بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: که باید بدانید برای چه دشمن به دنبال ترور این چنین دانشمندانی در اوایل انقلاب بوده و برای چه شهدای هسته ای را در چند سال اخیر ترور کرده اند؟ و باید بیش از این به خدماتی که شهدا به انقلاب کرده اند بپرداریم.

در پایان افزود:  مجموعه سپاه و بسيج ناحیه کنگان با تمام همت و اهتمام خود در اجرای برنامه های هفته عقیدتی در ناحیه ، حوزه و پايگاه ها قدم بر خواهد داشت و این را افتخار خود می داند در پاسداشت یاد و خاطره شهید مطهری قدمی برداشته باشد.

در ادامه این جلسه فرماندهان حوزه ها به تشریح برنامه های هفته عقیدتی و هماهنگی های لازم در ناحیه پرداخت.
ارسال نظرات