خبرهای داغ:
مسئول علمی پژوهشی حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان خبر داد

کسب 24 رتبه برتر در مسابقات علمی بسیج توسط دانش‌آموزان همدانی

مسئول علمی پژوهشی حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان گفت: دانش‌آموزان بسیجی همدان موفق به کسب 24 رتبه برتر در مسابقات علمی بسیج شدند.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۶۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

سجاد فیضی‌موحد در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی حوزه مقاومت شهید حسن ترک شهرستان همدان توانستند با شرکت در آزمون علمی بسیج که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد 24 رتبه استانی و شهرستانی کسب کنند.

وی افزود: 605 نفر از دانش‌آموزان بسیجی حوزه شهید حسن ترک در آزمون علمی بسیج شرکت کردند که از این تعداد 23 نفر از بسیجیان موفق به کسب رتبه برتر شهرستان همدان شدند و یک نفر از بسیجیان نیز رتبه برتر استانی را کسب کرد.

مسئول علمی پژوهشی حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان با اشاره به اینکه آزمون علمی بسیج به صورت کشوری هر ساله در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حسن ترک همدان برنامه مدونی برای شرکت با آمادگی کامل دانشآموزان در این دوره از مسابقات دارد.

وی بیان داشت: با توجه به شرکت دانش‌آموزان بسیجی در مسابقه پیامکی که در پایان هر آزمون در این دوره از مسابقات برگزار شد، 14 مجموعه فرهنگی به همراه یک بسته آموزشی رباتیک به افراد برتر اهدا شد.

فیضی‌موحد با بیان اینکه علمی پژوهشی حوزه شهید حسن ترک از دانش آموزان نخبه علمی حمایت‌های معنوی در طول سال خواهد داشت، افزود: به رسم تکریم و سپاس از فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی تابع حوزه شهید حسن ترک که در برگزاری این دورع از مسابقات فعالیت داشته‌اند نیز لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات