نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

دولت طرح‌های عمرانی را تعطیل کرده است

نماینده سابق مجلس گفت: دولت طرح‎های عمرانی را تعطیل کرده صورتی که با رونق طرح عمرانی و مسکن مهر موتور اقتصادی کشور خواهد چرخید.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۷۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

محمد رضا صابری نماینده سابق مجلس و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه مسکن مهر در دولت یازدهم به فراموشی رفته اظهار داشت: دولت یازدهم مسکن مهر را نیمه تمام گذاشته است و بر نقاط ضعف این پروژه تاکید دارد این در حالی است که هر پروژه‎ای دارای نقاط ضعف بوده که می‎توان در جهت حل آن راهکارهای جدیدی را ارائه داد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر بخشی مهم از اقتصاد است افزود: رفع مشکلات زیر ساختی در مسکن مهر ضروری است، مسکن بخشی مهمی از اقتصاد محسوب می‎شود رکود اقتصادی قطعی است، طی سفرهای مختلف به شهرستان‎ها رکود اقتصادی نمود بیشتری دارد.

صابری افزود: در الیگودرز معادن سنگی تعطیل شده و بسیاری از کارگران اخراج شده‎اند، بسیاری از طرح‎های عمرانی تعطیل گشته و شهرک ‎های صنعتی همچون شهر ارواح به نظر می‎رسند.

وی در پایان افزود: دولت طرح‎های عمرانی را تعطیل نموده و این در صورتی است که  با رونق طرح عمرانی و مسکن مهر موتور اقتصادی کشور خواهد چرخید.

ارسال نظرات