واکنش سلیمی به گزارش وزارت خارجه در گفتگو با «بسیج»:

با عبارت‌پردازی بدعهدی طرف مقابل در برجام توجیه نمی‌شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: وقتی طرف مقابل بدعهدی کرده نباید این مسئله را لاپوشانی و با عبارت‌پردازی نیز نمی‎شود این بدعهدی را توجیه کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۱۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در خصوص گزارش روند اجرای برجام که وزیر امورخارجه به مجلس ارائه داده بود اظهار داشت: بنا بود تمامی تحریم‎ها از همان روز آغاز اجرای برجام برداشته شود و اکنون این سوال در افکار عمومی مطرح است که اگر همه تحریم‎ها از همان روز اول برداشته شده چه نیازی به این همه توجیه و عبارت‌پردازی است؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در ادامه با اشاره به اذعان امثال آقایان هاشمی رفسنجانی، ظریف، صالحی و سیف به بدعهدی طرف مقابل تاکید کرد: وقتی طرف مقابل بدعهدی کرده نباید این مسئله را لاپوشانی و با عبارت‌پردازی نیز نمی‎شود این بدعهدی را توجیه کرد.

سلیمی در خاتمه با طرح این سوال که اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل کرده چرا آثار آن را امروز مشاهده نمی‎کنیم عنوان کرد: بعد ازاین مدت آثار اجرای برجام و شکوفای اقتصادی  که ادعا می‎شد بعد برجام صورت گرفته خلاف آن دیده می‎شود و دچار رکود عمیق شده‎ایم و آفتاب از شرق رونق اقتصادی طلوع نکرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار