مسؤول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر؛

داشتن حیا در خلوت که یک نکته کلیدی و اساسی است

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر گفت: داشتن حیا در خلوت که یک نکته کلیدی و اساسی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۲۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر در مراسم روزی با شهدا به منظور تقدیر از عوامل برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی سال 1394 با عنوان «چله راهیان نور» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز برازجان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: داشتن حیا در خلوت که یک نکته کلیدی و اساسی است به این معنا و مفهوم است که در خلوت، هر فکری نکرده، هر حرفی نزده، هر چیزی را نگاه نکرده و هر رفتاری را از خود نشان ندهیم.


  
حجت‌الاسلام جعفری زاده تأکید کرد: هر اندازه که خلوت خود را با خدا تنظیم کنیم بیرون ما هم با خداست و هر اندازه که در خلوت با شیطان باشیم بیرون نیز با شیطان خواهیم بود چرا که هر کار اشتباهی از خلوت شروع و هر کار خوبی نیز از خلوت آغاز می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر گفت: اگر بخواهیم کاری انجام دهیم که به جای آن که ما به سراغ شهدا برویم شهدا به سراغ ما بیایند احتیاج به یک کلمه سه حرفی به نام حیا داریم.


وی در ادامه ضمن گلایه از دوری طلاب و دانشجویان از هم، این مسئله را یک نقطه ضعف اساسی عنوان و خاطرنشان کرد: قرار است طرحی در دشتستان به عنوان نمونه از سال جاری اجرا شود که اردوهای راهیان نور، اردوی جهادی، طرح ولایت و یک شورای تبیین مواضع به صورت مشترک بین بسیج دانشجویی و بسیج طلاب شکل گرفته و اجرا شود تا بتوانیم بیش از پیش از پتانسیل‌های این دو قشر در نظام اسلامی استفاده کنیم.


مسؤول سازمان بسیج طلاب ضمن دعوت دانشجویان به مشارکت در این طرح، اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح در این شهرستان به صورت تشکیلاتی، منسجم، هدفمند و دارای چشم انداز بتوانیم آن را به سایر شهرستانها نیز معرفی کرده و به مرحله اجرا درآوریم.


در حاشیه این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت‌الاسلام جعفری زاده روحانی کاروان، علیرضا حکیمی برازجانی راوی کاروان و تعدادی از عوامل برگزاری اردوی راهیان نور سال گذشته این دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای خبر/

ارسال نظرات