۲۹فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیست و نهم فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است. ...
کد خبر: ۸۶۶۱۴۱۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  بیست و نهم فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است. روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های فرزندان برومند ملت قهرمان در نهادی است که از نخستین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده است.
 ارتش غیرتمند در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و در این راه پیشینه درخشانی را از خود برجای نهاد. اکنون که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی حرکتی پرشتاب و جهشی بلند را برای فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی آغاز کرده است نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشادوش و همگام با نیروهای سپاه همیشه سرافراز، نیروی غیور انتظامی و بسیج شجاع، در پیشانی و خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.
ایثار، رشادت، ایمان، صلابت و اقتدار همچون نگینی بر پیشانی این نیروی الهی می‌درخشد. نیرویی مجاهد و فداکار که امام عزیز و رهبری فرزانه همواره از آنها به عنوان پشتوانه و دژ مستحکم دفاعی و حامی و همراه و حافظ همیشگی انقلاب یاد کرده‌اند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات