ترکاشوند
گفتگوی «بسیج» با بهرام بیرانوند در رابطه با اظهارات ظریف در نشست با موگیرینی؛
هیچ کشوری تا به حال با مذاکره به آن چیزی که آقای ظریف اشاره کرده نرسیده است؛ آقای ظریف هنوز در حال و هوای ابتدای مذاکرات است و ایشان به جای این اظهار نظرها پاسخگوی این باشد که چرا تحریم ها رفع نشد.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۷۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات ظریف در نشست مشترک با موگرینی مبنی بر اینکه توافق هسته ای خطر را از منطقه دور کرده است و می تواند به صلح و امنیت بین المللی کمک کند، گفت: این اظهارات باعث می شود که به قدرت و وسعت دید آقای ظریف شک کنیم.

وی تاکید کرد: قدرت دید آقای ظریف کم شده است؛ یعنی ایشان ناامنی های عراق و سوریه و یمن را نمی بینند؟ باید واکاوی کنیم ببینیم که منظور آقای ظریف از منطقه دقیقا کجاست.

بیرانوند خاطرنشان کرد: شاید منظور آقای ظریف این است که اینها با مذاکره خطر آمریکا را از بالای سر ایران دور کرده اند، در صورتی که مذاکرات و توافق هسته باعث گستاخی بیشتر آمریکا شد و ادعای آمریکا را نسبت به ما بیشتر کردند و با این توافق هسته ای زمینه قانونی حضور کارشناسان آمریکایی را در کشور فراهم آوردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: آقایان باید بدانند که سایه جنگ را از مرزهای ایران سردار سلیمانی ها دور کردند نه توافق هسته ای؛ سایه جنگ را از سر ملت ایران، قدرت موشکی ما دور کرد نه برجام.

بیرانوند خاطرنشان کرد: بعد از توافق هسته ای دیدیم که هر پیرزن آمریکایی ایران را تهدید کرد؛ اگر سایه جنگ از مرزهای ما دور شده است به این خاطر است که ما اعلام کردیم که دشمن را در هر سطحی که تهدید کند، تهدید می کنیم و در هر سطحی که عمل کند واکنش نشان خواهیم داد.

وی تاکید کرد: هیچ کشوری تا به حال با مذاکره به آن چیزی که آقای ظریف اشاره کرده نرسیده است؛ آقای ظریف هنوز در حال و هوای ابتدای مذاکرات است و ایشان به جای این اظهار نظرها پاسخگوی این باشد که چرا تحریم ها رفع نشد.
ارسال نظرات