جلسه فرهنگی مدیران سازمان لیگ، وزارت ورزش و جوانان و بسیج ورزش کشور

جلسه فرهنگی مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران ، وزارت ورزش و جوانان و بسیج ورزش کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۵۷۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج،جلسه فرهنگی مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران ، وزارت ورزش و جوانان و بسیج ورزش کشور برگزار شد.

در این جلسه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی ومحمدرضا تهرانی مسئول امور فرهنگی سازمان لیگ، مسعود امینی مدیرکل دفتر امورفرهنگی و دبیر شورای فرهنگی وزارت ورزش، قاسمی معاون دفتر فرهنگی وزارت ورزش ،سرکار خانم رحیمی رئیس کار گروه فرهنگی وزارت ورزش و هاشمی مسئول روابط عمومی بسیج ورزش کشورحضور داشتند.

در این جلسه درمورد مسائل مختلفی فرهنگی بحث و تبادل نظر شد وبرای همه افزایی فرهنگی در ورزشگاه های کشور مقرر شد این جلسات بطور ماهیانه برگزار شود.

همچنین در این جلسه عنوان شد که نظام نامه جامع فرهنگی که یکی از دغدغه های بخش فرهنگی ورزش کشور بود در شورای فرهنگی برای تایید در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته است.

بررسی برنامه های فرهنگی در دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس، راه اندازی سامانه جامع هواداری با استفاده از شبکه های اجتماعی و معرفی آن به تماشاگران و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه در فینال جام حذفی با استفاده از ظرفیت های دفاع مقدس به یاد آزاد سازی خرمشهر از جمله موارد دیگری بود که در این جلسه با آنها پرداخته شد.
ارسال نظرات