عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد

تحقق هشدارهای منتقدین برجام درخصوص بدعهدی امریکا

معتمدی نژاد با اشاره به بدعهدی امریکا در برجام عنوان کرد: این مسئله نیز بارها تذکر داده شد و منتقدین برجام بدعهدی امریکا و عدم اعتمادپذیری او را در برجام و مسائل دیگر یادآور شدند و اکنون این هشدارهای منتقدین در این خصوص تحقق یافته است.
کد خبر: ۸۶۵۹۱۸۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
محمدجواد معتمدی نژاد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در چرایی اظهارات اخیر امریکا در مورد موضع موشکی ایران تصریح کرد: یکی از راههایی که نظام استکبار پیش گرفته  و مقام معظم رهبری به‌کرات تذکر داده‎اند؛ تغییر سیرت نظام با حفظ صورت نظام  است.

معتمدی نژاد در توضیح این مطلب بیان کرد: یعنی در صورت تغییر فقط سیرت ما یک جمهوری هستیم ولی یک جمهوری اسلامی بی‎رگ و ریشه که به هیچ کشور و ظلمی که در کشورهای مختلف اتفاق می‎افتد کاری ندارد؛ همچون جمهوری‎های اسلامی و کشورهای مسلمانی که امروز وجود دارند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه با اشاره به بدعهدی امریکا در برجام عنوان کرد: این مسئله نیز بارها تذکر داده شد و منتقدین برجام بدعهدی امریکا و عدم اعتمادپذیری او را در برجام و مسائل دیگر یادآور شدند و اکنون این هشدارهای منتقدین در این خصوص تحقق یافته است.

معتمدی نژاد در خاتمه یادآور شد: امریکا در برجام به بهانه‎ی هسته‎ای یک سری از توانایی‎های ایران را مورد خدشه قرارداد و اکنون به بهانه حقوق بشر و تروریسم، می‎خواهد توان دفاعی و موشکی ما را مورد خدشه قرار دهد و متاسفانه برخی از مسئولین دولتی از سوی ناآگاهی و یا عدم اطمینان و اعتماد به انقلاب اسلامی پازل هدف دشمن که تغییر سیرت نظام است را از داخل کشور تکمیل می‎کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار