"غربی‌ها نگران نفوذ ارزش‌های اسلامی اسلامی هستند"

برجام دو آرمان‌زدایی جمهوری اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: استکبار در برجام دو به دنبال آرمان‌زدایی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۵۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مجتبی صدیقی در نشست سیاسی که در ناحیه مقاومت محلات برگزار شد با اشاره به تقسیم‌بندی تمدن غرب از اسلامی اظهار داشت: تمدن غرب اسلام را به دو بخش اسلام سلفی و اسلام ناب محمدی تقسیم کرده و بیشترین نگرانی را از تمدن اسلام ناب محمدی دارد چراکه می‌داند این تمدن دردسرساز برای تمدن غربی است.

وی افزود: نظام غرب به دنبال این است تا تفکر جمهوری اسلامی را از ایدئولوژیک به تفکر استراتژیک تبدیل کند تا بتواند افکار عمئومی را به سمت خود جذب کند تا بتواند اهداف خود را عملیاتی سازد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: افرادی هستند که جامعه را به چند لایه تبدیل کردند از جمله لایه تندرویان، میانه رو داخلی، میانه رو خارجی و اقلیت تندرو خارجی و در این بین کسانی هستند که می‌خواهند تندرویان بیرونی و داخلی را قدرت داده و برجسته کنند تا بتوان از آنان برای رسیدن به اهداف خود در جامعه استفاد کنند.

صدیقی با اشاره به لزوم حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی گفت: دشمنان ما از آرمان‌ داشتن ما می‌هراسند چراکه آرمان‌های ما، اهداف کشور ما را مشخص می‌کند و باعث رسیدن ما به هدف می‌شود.

وی افزود: بایستی از آرمان جمهوری اسلامی مراقبت و آن‌ها را تقویت کرد همچنین در تمام زمینه‌ها هوشیار و آگاهانه عمل کنیم، امروز ایران و دیگر کشورهای اسلامی به دنبال احیای تمدن اسلامی هستند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: غرب و آمریکا در مساله هسته‌ای از ما بهانه می‌گیرند البته مشکل غرب تنها بحث هسته‌ای نیست و ما بارها گفته‌ایم براساس فتوای رهبر معظم انقلاب استفاده از سلاح هسته‌ای حرام است و می‌خواهیم از این انرژی و صنعت به عنوان انرژی در آینده استفاده کنیم، اگر این انرژی تنها در اختیار غرب باشد آنان مسلمانان را تحت سلطه و فشار قرار داده و اجازه استفاده از این انرژی را به آن‌ها نخواهند داد، ایران در این مسیر ایستاده و به حق خود پایبند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات