فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

سیستم موشکی سپاه موضوع کاملا دفاعی و در راستای تامین امنیت ملی است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: این سپاه پاسداران هست که با فعالیت های موشکی خود مانع از اجرای توافقات برجام می شوند در حالی که سیستم موشکی سپاه یک موضوع کاملا دفاعی و در راستای تامین امنیت ملی بوده و هیچ ربطی به مسایل و مذاکرات هسته ای ندارد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۱۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷





به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار خواهران پاسدار در مجموعه سپاه و بسیج، گفت: بخش زیادی از ماموریت های سپاه و بسیج را این قشر از شاغلین سپاه به دوش می کشند و تاکنون در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

جمیری با بیان اینکه تاثیرگذاری انقلاب اسلامی درسطح جهان و بر روی افراد مختلف جوامع بشری کاملا مشهود و محسوس است، اظهار کرد: به تبع این تاثیرگذاری، دشمنی دشمنان انقلاب نیز بیشتر شده است و این موضوع مسئولیت خواهران پاسدار ما را در کنار برادران پاسدار در انجام ماموریت های مختلف سپاه و بسیج بیشتر می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حال حاضر حالت "مرگ و زندگی" را برای دشمنان اصلی خود نظیر آمریکا، اسرائیل و انگلیس رقم زده است و در این بازی "مرگ و زندگی" یکی از طرفین باید باقی بماند که بر طیق آموزه های دینی ما و وعده های الهی، دشمنان اسلام زوال پذیر و نابود شدنی هستند.

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: در این دوران که فتنه‌ها برای سرنگونی نظام اسلامی قد برافراشته اند، داشتن بصیرت پاسداری و ولایتمداری برای ماندن در مسیر اسلام و انقلاب ضروری است.

جمیری آمریکا را بدهکارترین کشور دنیا خواند و تصریح کرد: این کشور استعمارگر و ظالم به همین دلیل فشارهای زیادی را متحمل شده و به ناچار به مذاکره با کشور قدرتمند ایران اسلامی به عنوان آخرین برگ های برنده خود تن داده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تاکید کرد: آمریکا در حال دست و پا زدن برای نجات از فنای خود بوده و اینجاست که اگر ما با داشتن بصیرت لازم بر دستورات دین مبین اسلام ایستادگی و مقاومت کرده و بندگی خدا کنیم، آنان نابود خواهند شد.

وی ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی خوب می دانند این سپاه هست که انقلاب را حفظ نموده و به همین دلیل در صدد آن هستند که بین مردم و سپاه که خود مجموعه ای مردمی است، جدایی و انشقاق ایجاد کنند.

جمیری عنوان کرد: امروز دشمنان انقلاب دارند مباحث هسته ای را با مسایل موشکی و دفاعی سپاه گره می زنند و به اذهان مردم القاء می کنند که این سپاه پاسداران هست که با فعالیت های موشکی خود مانع از اجرای توافقات برجام می شوند در حالی که سیستم موشکی سپاه یک موضوع کاملا دفاعی و در راستای تامین امنیت ملی بوده و هیچ ربطی به مسایل و مذاکرات هسته‌ای ندارد.

در این آیین از 50 نفر از فعالین فرهنگی، حافظان قرآن، فرزندان شهید پاسدار تجلیل شد.

ارسال نظرات