علی اشرف خانلری
در دیدار مسئولان با خانواده های دارای 3 فرزند معلول مطرح شد؛
خبرگزاری بسیج: مشاور شهردار تهران در امور توان یابان، تعدادی از اعضاء شورای شهر و شهردار منطقه 20 ضمن دیدار با خانواده های دارای 3 فرزند معلول در منطقه 20، مشکلات آنها را مورد بررسی قراردادند.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۰۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به تدبیر مدیریت شهری تهران و به دنبال سلسله بازدیدهای مدیران شهری پایتخت از خانواده های دارای فرزند توان یاب، علی اصغر عین القضات مشاورشهردار تهران در امور توان یابان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهردار منطقه 20 با 4 خانواده دارای فرزندان توان یاب دیدار کردند و به منظور بهبود شرایط زندگی، مسائل آنها را از جوانب مختلف مورد بررسی و رفع نیازهای این خانواده ها در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفت.

علی اصغر عین القضات مشاور شهردار تهران در امور توان یابان و شهر دسترس پذیر در جریان این بازدید ها گفت: مناسب سازی داخل و پیرامون منزل و رفع نیازهایی همچون سرویس بهداشتی فرنگی، اصلاح راه های دسترسی، تعبیه بالابر از مواردی است که در حین بازدید مورد ارزیابی قرار می گیرد و در حال حاضر خانواده هایی که معلولان بیشتری دارند، در اولویت کاری قرار گرفته است.

عین القضات افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، شهردار تهران شخصا روند این دیدارها را پیگیری می کند.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز به تقارن این دیدارها با هفته سلامت اشاره کرد و گفت: آشنایی با واقعیت شرایط زندگی و لمس مشکلات و مسائل خانواده هایی که دارای چندین فرزند معلول هستند از مهمترین نتایج این دیدارهای صمیمانه است.

صفوی خیراندیشی و بزرگ اندیشی این خانواده ها را قابل قدردانی برشمرد و افزود: از تمامی امکانات مدیریت شهری برای بهینه شدن شرایط زندگی افراد توان یاب استفاده می کنیم.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: رویکرد و ورود به مسائل اجتماعی از سوی شهرداری تهران باعث شده تا باب حمایت و کمک به معلولان در پایتخت گشوده شود.

ارسال نظرات