امام جمعه بافق:

صنایع دفاعی و موشکی خط قرمز ماست

حجت الاسلام سلیمانی ضمن محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا در رابطه با آزمایش موشکی ایران گفت: صنایع دفاعی و موشکی ما خط قرمز ماست و هیچکس نمی تواند برای ما در خصوص امور دفاعی خط و نشان بکشد.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۶۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق:امام جمعه بافق در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته بافق با گرامیداشت سالروز میلاد سراسر نور و سعادت امام محمد باقر (ع) بر ضرورت پیروی از سیره زندگانی آن حضرت تاکید کرد.

وی در خطبه دوم با اشاره به روز 20 فروردین سالروز قطه ارتباط ایران و آمریکا و همچنین روز ملی فناوری هسته ای اظهار داشت: آمریکای جنایتکار و لابی صهیونیست حقیر تر از آن هستند که بتوانند با اعمال تحریم ها و به بازی گرفتن مزدوران خود در منطقه مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند.
حجت الاسلام سلیمانی ضمن محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا در رابطه با آزمایش موشکی ایران خاطر نشان کرد: صنایع دفاعی و موشکی ما خط قرمز ماست و هیچکس نمی تواند برای ما در خصوص امور دفاعی خط و نشان بکشد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت سرور شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی تصریح کرد: شهید بزرگوار آوینی بعنوان سید شهیدان اهل قلم نمونه یک هنرمند متعهد و انقلابی است و امروز هنرمندان ما باید برای حراست از خون شهیدان انقلاب در راستای ارزشهای اسلامی و اعتقادات دینی خود قلم بزنند و قدم در این راه بگذارند.

فرارسیدن ماه رجب و اعمال وارده در این ماه و حفظ و حراست از منابع طبیعی از دیگر موضوعات اشاره شده امام جمعه بافق بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار