فرمانده سپاه تهران بزرگ:

هر ایرانی باید افتخار کند که ایران توان موشکی دارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمدرسول الله (ص) گفت: اسرائیلی ها اگر تا الآن به ایران حمله نکردند از دیپلماسی نبوده، از قدرت بازدارندگی کشورمان بوده است،
کد خبر: ۸۶۵۷۲۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش بسیج نیوز از سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، فرمانده سپاه تهران در راس هیاتی از رده های مختلف  لشکر عملیاتی 27 حضرت محمدرسول الله(ص) بازدید کرد.

در این بازدید سردار محسن کاظمینی در جمع پاسداران لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: خدا را شاکرم از این که یک بار دیگر در جمع همرزمان خودم در این لشکر همیشه سرافراز حاضر شدم. لشکر27 برای بنده پر از خاطره های خوب است، خاطراتی با شهیدانی بزرگ همچون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، همت، چراغی، دستواره، زجاجی، عباس ورامینی، ، سلیمانی، مهتدی و فرزانه، شهدایی که امروز جایشان خالی است.

وی ادامه داد: لشکر27 لشکر عاشقان به ولایت است؛ این لشکر همه جا خط شکن و راه گشا بوده است. امروز باید یادی کنم از جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان و نقش ارزنده او در دو عملیات فتح المبین و بیت المقدس، اما ما نتوانستیم نقش اصلی تیپ27 را به تصویر درآوریم. حاج احمد روح بزرگی داشت، با آن جسارت و فداکاری، شجاعت او بود که باعث پیروزی در این دو عملیات بزرگ و فتح الفتوح شد. فداکاری و مقاومت شهید حسین قجه ای در پشت جاده اهواز-خرمشهر بود که باعث پیروزی در آن عملیات بزرگ شد، پاسداران جوان لشکر بدانید این لشکر حرمت و قداست فراوانی دارد و شما باید این حرمت را حفظ کنید.

جانشین قرارگاه ثارالله با برشمردن ویژگی های این لشکر خاطرنشان کرد: لشکر27 ویژگی های فراوانی دارد، اولین پایه گذار نیروهای حزب الله در جنوب لبنان بوده است، اولین شهید و فدایی مسیر حرکت صدور انقلاب اسلامی حاج احمد متوسلیان بود که فرمانده لشکر بود، او این لشکر را با روحیه شهادت طلبی، ایثار و جانفشانی پایه گذاری کرد، این لشکر جای بزرگانی بوده و امروز شما باید امانت دار خوبی باشید.

سردار کاظمینی با اشاره به تحولات منطقه گفت: آمریکائی ها به عراق رفتند تا امنیت اسرائیل ادامه یابد، اما در باتلاق عراق گرفتار شدند و با اختلاف افکنی در بین شیعه و سنی خواستند به اسلام ضربه اساسی بزنند. آن ها در ظاهر از عراق بیرون رفتند اما با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی داعش را بوجود آوردند.

وی افزود: وقتی آمریکا در عراق و اسرائیل ازحزب الله در جنگ 22 و 33 روزه شکست خورد به سوریه آمدند، آمریکایی ها می خواستند با تجهیز 1000 نفر بشار اسد را ساقط و دولت سوریه را به دست بگیرند، اما امروز مقاومت در سوریه پنج سال طول کشیده است و مدافعان حرم اهل بیت(ع) به دور از مرزهای کشورمان جانفشانی می کنند. انقلاب اسلامی مرز ندارد و بر پایه اسلام ناب محمدی (ص) ایجاد شده است. پاسداری از انقلاب اسلامی این است که در مرزهای دیگر هم از نام انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

فرمانده سپاه تهران با انتقاد از اینکه برخی در کشور توان موشکی را تضعیف می کنند تاکید کرد: هر ایرانی باید افتخار کند که ایران توان موشکی دارد، ایران امروز در منطقه تاثیرگذار است و می تواند درآن واحد با 2500 موشک اسرائیل را باخاک یکسان کند.  متاسفأنه برخی از رجال سیاسی حرف از یاس و نامیدی می زنند. قدرت بازدارندگی ایران مدیون خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و به لطف خدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته روز به روز با صلابت و پرقدرت این راه را ادامه خواهد داد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار