خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد:

اردوهای راهیان نور سراسر درس ایثار و شهادت است

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم ارزش‌های دفاع مقدس کم‌رنگ شود، گفت: اردوهای راهیان نور سراسر درس ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۴۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهار اظهار داشت: بسیجیان حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد شهرستان بهار در قالب یک کاروان به اردوهای رهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این سفر معنوی چهار روزه بسیجیان این حوزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای دفاع مقدس پیمانی دوباره بستند تا ادامه‌دهنده راه آنان باشند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد با اشاره به حضور راویان دفاع مقدس در کاروان راهیان نور تصریح کرد: راویان با روایت ایثارگری‌های شهدا باعث ایجاد پیوند بین نسل دوران دفاع مقدس و نسل جوان امروز می‌شوند که اثرگذاری اردوها را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور سراسر درس ایثار و شهادت است، گفت: ما باید تا آخرین نفس ادامه دهنده راه شهدا باشیم و حجاب زهرایی را پاس بداریم وحافظ خون شهدا باشیم.

محسنی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم ارزش‌های دفاع مقدس کم‌رنگ شود و با اشاره به وصایای شهدا خاطرنشان کرد: شهدا فقط از ما خوهران حجاب اسلامی را می‌خواهد تا با حفظ عفت و متانت راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات